Friday , October 20 2017
Home / India / ग़ैर ज़िम्मा दाराना तबसरों पर इलैक्शन कमीशन की सयासी पार्टीयों पर तन्क़ीद

ग़ैर ज़िम्मा दाराना तबसरों पर इलैक्शन कमीशन की सयासी पार्टीयों पर तन्क़ीद

नई दिल्ली, २६ जनवरी (पी टी आई) इलेक्शन कमीशन के अहकाम पर तन्क़ीद करने के सयासी पार्टीयों के तबसरा को ग़ैर ज़िम्मा दाराना क़रार देते हुए इलेक्शन कमीशन ने आज कहा कि इस का एहसास है कि इन हिदायात से सयासी पार्टीयों को तकलीफ़ पहुंच रही है, ले

नई दिल्ली, २६ जनवरी (पी टी आई) इलेक्शन कमीशन के अहकाम पर तन्क़ीद करने के सयासी पार्टीयों के तबसरा को ग़ैर ज़िम्मा दाराना क़रार देते हुए इलेक्शन कमीशन ने आज कहा कि इस का एहसास है कि इन हिदायात से सयासी पार्टीयों को तकलीफ़ पहुंच रही है, लेकिन ये उन का अपना मसला है।

चीफ़ इलेक्शन कमिशनर एस वाई क़ुरैशी ने आज एक प्रेस कान्फ़्रैंस में कहा कि कोई भी शख़्स अगर ऐसा ब्यान देता है तो ये ग़ैर ज़िम्मा दाराना ब्यान क़रार दिया जा सकता है। इन से इलेक्शन कमीशन पर मिसाली ज़ाबता अख़लाक़ की ख़िलाफ़वर्ज़ी के मुआमलात में सयासी पार्टीयों की तन्क़ीद के बारे में सवाल किया गया था।

उन्हों ने कहा कि इलेक्शन कमीशन बहुत ज़्यादा मुंसिफ़ाना और मुसावात पर मबनी रवैय्या इख़तेयार किए हुए है।

कमीशन हाल ही में चीफ़ मिनिस्टर यू पी की तन्क़ीद का निशाना बन गया था, जब इस ने बी एस पी के इंतेख़ाबी निशान हाथी के मुजस्समों को जो हुकूमत के अख़राजात पर तामीर किए गए थे, ढांक देने का हुक्म जारी किया था। इन पर चीफ़ मिनिस्टर पंजाब प्रकाश सिंह बादल ने भी तन्क़ीद की थी और कहा था कि कमीशन के ओहदेदारों को दस्तूरी तहम्मुल के साथ बरताव करना चाहीए।

TOPPOPULARRECENT