Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / ज़रई कान्फ़्रैंस में किसानों को शिरकत से रोक दिया गया

ज़रई कान्फ़्रैंस में किसानों को शिरकत से रोक दिया गया

वर्ल्ड एग्रीकल्चर फ़ोरम कांग्रेस की काफ़ी तशहीर करते हुए ये तास्सुर देने की कोशिश की गई कि मुस्तक़बिल की ज़रई पर ध्यान दी जाएगी और इस में बिलख़ुसूस छोटे किसानों पर तवज्जा मर्कूज़ की जाएगी लेकिन आज इस के बरअक्स सूरते हाल देखने में आई

वर्ल्ड एग्रीकल्चर फ़ोरम कांग्रेस की काफ़ी तशहीर करते हुए ये तास्सुर देने की कोशिश की गई कि मुस्तक़बिल की ज़रई पर ध्यान दी जाएगी और इस में बिलख़ुसूस छोटे किसानों पर तवज्जा मर्कूज़ की जाएगी लेकिन आज इस के बरअक्स सूरते हाल देखने में आई क्यों कि ये कान्फ़्रैंस किसानों के मौज़ू पर हो रही है लेकिन उन्हें शिरकत की इजाज़त नहीं दी गई।

इन में बाअज़ किसान जो तालीम याफ्ता थे इन में शिरकत से रोक दिया गया। इब्तिदा में मर्कज़ी वज़ीर ने इस कान्फ़्रैंस में शिरकत ना करते हुए मन्फ़ी तास्सुर क़ायम किया। हालाँकि गुज़िश्ता साल इस कान्फ़्रैंस की तफ़सीलात मीडिया को बताते हुए ये कहा गया था कि वज़ीर आज़म इस का इफ़्तिताह अंजाम देंगे।

साबिक़ कांग्रेस वज़ीर और सदर नशीन ए पी किसान कांग्रेस एम कूदंड रेड्डी ने कहा कि ये कान्फ़्रैंस फ़ायदेमंद नहीं रही। इस के बरअक्स हिंदुस्तान में पहले ही से ख़ातिर ख़्वाह सब्सीडी और टैक्नॉलोजी मौजूद है।

TOPPOPULARRECENT