Saturday , October 21 2017
Home / Crime / ज़हनी तनाव के शिकार नौजवान की ख़ुदकुशी

ज़हनी तनाव के शिकार नौजवान की ख़ुदकुशी

हैदराबाद 25 नवंबर ( सियासत न्यूज़ )नाबालिग़ लड़की से शादी एक नौजवानों की मौत का सबब बन गई जिस ने जेल की सज़ा काटने के बाद ज़हनी तनाव से दिलबर्दाशता होकर फांसी ले ली । ये वाक़िया उप्पल पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आया । पुलिस के मुताबिक़ 20 साला श

हैदराबाद 25 नवंबर ( सियासत न्यूज़ )नाबालिग़ लड़की से शादी एक नौजवानों की मौत का सबब बन गई जिस ने जेल की सज़ा काटने के बाद ज़हनी तनाव से दिलबर्दाशता होकर फांसी ले ली । ये वाक़िया उप्पल पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आया । पुलिस के मुताबिक़ 20 साला शेख़ महमूद ने आज अपने मकान में फांसी लेकर ख़ुदकुशी करली । सब इन्सपैक्टर मुईन पाशाह के मुताबिक़ महमूद ने कल्याण पूरी इलाक़ा में अपने मकान में फांसी ले ली ।

जो पेशा से ड्राईवर बताया गया है । शेख़ महमूद का ताल्लुक़ ज़िला खम्मम से था जहां वो एक काव्य नामी लड़की से मुहब्बत करता था । इस ने इस लड़की के साथ शादी भी करली थी ।ज़राए के मुताबिक़ लड़की नाबालिग़ बताई गई है । शादी के बाद लड़की के वालदैन ने महमूद के ख़िलाफ़ पुलिस में शिकायत करदी थी जिस के सबब उसे जेल की सज़ा काटनी पड़ी ।

जेल से रिहाई के बाद इस ने शहर का रुख किया और उप्पल के इलाक़ा कल्याण पूरी में रहने लगा जेल की सज़ा काटने और महबूबा से दूरी के सबब महमूद ज़हनीतनाव का शिकार होगया जिस ने आज इंतिहाई इक़दाम करते हुए फांसी ले ली । पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।

TOPPOPULARRECENT