Wednesday , August 23 2017
Home / Hyderabad News / ज़ाफ़रानी तालीम और बेरोज़गारी पर आज कांग्रेस का सेमिनार

ज़ाफ़रानी तालीम और बेरोज़गारी पर आज कांग्रेस का सेमिनार

हैदराबाद 22 अगस्त:तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस ने मर्कज़ी-ओ-रियासती हुकूमतों की तालीम और रोज़गार पालिसीयों को मायूसकुन क़रार देते हुए कहा कि इस से नौजवानों की हौसलाशिकनी होगी।

गांधी भवन में प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए तर्जुमान तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस श्रवण कुमार ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी और चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव ने चुनाव मुहिम के दौरान तलबा और नौजवानों को आला-ओ-मयारी मुफ़्त तालीम के साथ मुख़्तलिफ़ शोबों में हर साल लाखों मुलाज़िमतें फ़राहम करने का ख़ाब दिखाया था, मगर इक़तिदार हासिल होने के बाद दोनों हुकूमतें चुनाव वादों को पूरा करने में नाकाम हो गईं।

उन्होंने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत तालीम को ज़ाफ़रानी रंग देकर आर एस एस के एजंडे पर अमल कर रही है, जबके रियासती हुकूमत फ़ीस बाज़ अदायगी स्कीम को ख़त्म करने के लिए इंजीनीयरिंग कॉलेजस में नुक़्स निकाल कर उन्हें बंद कर रही है।

उन्होंने बताया कि मर्कज़ी हुकूमत ने 28 हज़ार करोड़ का तालीमी बजट घटा दिया है और रियासती हुकूमत ने के जी ता पी जी मुफ़्त तालीम के वादे को पूरा नहीं किया, इस तरह दोनों हुकूमतें मुख़ालिफ़ अवाम पालिसीयों पर अमल करते हुए नौजवानों और तलबा के साथ खिलवाड़ कर रही हैं, जिसके ख़िलाफ़ तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस ने 22 अगस्त को दो बजे दिन गांधी भवन में एक सेमिनार का एहतेमाम किया है।

TOPPOPULARRECENT