Tuesday , August 22 2017
Home / AP/Telangana / ज़ो में एक शख़्स हालते नशे में आफ्रीकी बब्बर जोड़े के क़रीब पहूंच गया

ज़ो में एक शख़्स हालते नशे में आफ्रीकी बब्बर जोड़े के क़रीब पहूंच गया

हैदराबाद 23 मई: एक इन्सान और बब्बर का आमना सामना हो गया लेकिन इन्सान की ये ख़ुशक़िसमती थी कि इस की जान बच गई। ये हैरत-अंगेज़ वाक़िया नेहरू जूलॉजिकल पार्क में पेश आया जिसकी वजह से सनसनी फैल गई थी।

राजिस्थान के ज़िला अरदया से ताल्लुक़ रखने वाले 35 साला मुकेश कुमार ने हालते नशे में ज़ो क़े अफ्रीकी बब्बर जोड़े के अहाते में छलांग लगादी। ये देखते ही वहां मौजूद लोग हैरत और ख़ौफ़ के आलम में चीख़-ओ-पुकार करने लगे। मुकेश कुमार देखते ही देखते अहाते में मौजूद पानी को उबूर करते हुए बब्बर जोड़े के क़रीब पहूंच गया और दोनों का आमना सामना हो रहा था। उस वक़्त वो बब्बर को डरा धमका रहा था। जो लोग ये हैरत-अंगेज़ तमाशा देख रहे थे उन्होंने बब्बर जोड़े की तरफ़ पत्थर फेंकने शुरू किए जिसकी वजह से वो जानवरों के लिए बनाई गई गोई में चले गए। उस के बाद मुकेश कुमार तैरते हुए वहां मौजूद अवाम के क़रीब पहुँचा जिन्हों ने एक रस्सी की मदद से उसे बाहर निकाला।

उस की जान बचने पर वहां मौजूद अवाम ने राहत की सांस ली और एसा महसूस हो रहा था कि उसे एक नई ज़िंदगी मिली है। मुकेश कुमार एल एन टी के तहत मेट्रो रेल प्रोजेक्ट में मज़दूर का काम करता है और वो तफ़रीह की ग़रज़ से अपने दोस्त के सात ज़ो गया था जहां हालते नशे में उसने अपनी ज़िंदगी को जोखम में डाल लिया लेकिन जब नशा उतरा तो उसे शायद अपनी हमाक़त का एहसास हुआ होगा। बब्बर जोड़े की देख-भाल करने वाले मुलाज़िम पापिया ने जानवरों को उनकी गोई में बंद कर दिया और बादअज़ां ज़ो हुक्काम ने वहां की सिक्योरिटी की मदद से मुकेश कुमार को पकड़ कर बहादुरपूरा पुलिस के हवाले कर दिया।

TOPPOPULARRECENT