Tuesday , October 24 2017
Home / Entertainment / फ़रह ख़ां और शौहर ने शाहरुख के घर पहुंच कर इख़तिलाफ़ात दूर कर लिए

फ़रह ख़ां और शौहर ने शाहरुख के घर पहुंच कर इख़तिलाफ़ात दूर कर लिए

मुंबई, ०१ फरवरी (पी टी आई) कोरियोग्राफर से डायरेक्टर बनने वाली फ़रह ख़ान और उन के शौहर शिरीष कुंदुर ने मुसालहती ग़रज़ से आज शाहरुख ख़ां की रिहायश गाह पहुंच कर उन से मुलाक़ात की और मुआमला की यकसूई कर ली । शिरीष कुंदुर पर कल रात शाहरुख ख़ान न

मुंबई, ०१ फरवरी (पी टी आई) कोरियोग्राफर से डायरेक्टर बनने वाली फ़रह ख़ान और उन के शौहर शिरीष कुंदुर ने मुसालहती ग़रज़ से आज शाहरुख ख़ां की रिहायश गाह पहुंच कर उन से मुलाक़ात की और मुआमला की यकसूई कर ली । शिरीष कुंदुर पर कल रात शाहरुख ख़ान ने संजय दत्त की पार्टी में तमांचा रसीद कर दिया था ।

कुंदुर ने बताया कि फ़रह ख़ान , डायरेक्टर बरादर-ए-निसबती साजिद ख़ान और प्रोड्यूसर साजिद नडियाडवाला ने आज बांद्रा में शाहरुख ख़ान के मकान मिन्नत पहुंच कर उन से मुलाक़ात की और तमाम गलत फहमियों को हम ने दूर कर लिया है । कुंदुर ने बताया कि अब मज़ीद कोई ग़लतफ़हमी बाक़ी नहीं रही और हम फिर एक बार दोस्त बन चुके हैं।

हम ने तमाम गलतफहमियां दूर कर ली और हमारी दोस्ती पहले से ज़्यादा मज़बूत हो गई है । यहां तक कि फ़रह ख़ान और शाहरुख ख़ान ने भी गलतफहमियों को ख़तम् करते हुए दुबारा दोस्ती कर ली । फ़रह ख़ान ने बताया कि हम ने शाहरुख ख़ान और

गौरी ख़ान के हमराह तकरीबन साढे़ तीन घंटे मिल कर गुज़ारे और ये एक ख़ुशगवार मुलाक़ात रही । उन्हों ने कहा कि जो कुछ हुआ ग़लत था। शाहरुख ख़ां ने उन की शादी के सर्टीफिकेट पर बहैसियत गवाह दस्तख़त किए थे, जिस से हमारी अटूट दोस्ती का अंदाज़ा किया जा सकता है ।

उन्होंने बताया कि आज हुई मुलाक़ात के दौरान कई जज़बाती लमहात भी आए और हम ने मिल कर आँसू बहाए , ख़ुशी का इज़हार किया और ख़ूब मज़े भी उड़ाए।

TOPPOPULARRECENT