Saturday , August 19 2017
Home / Hyderabad News / फ़र्ज़ी एनकाउंटर के ख़िलाफ़ चलो असेंबली एहतेजाज नाकाम

फ़र्ज़ी एनकाउंटर के ख़िलाफ़ चलो असेंबली एहतेजाज नाकाम

हैदराबाद 01 अक्टूबर रियासत तेलंगाना में फ़र्ज़ी एनकाउंटरस के ख़िलाफ़ समाजी और अवामी तन्ज़ीमों की तरफ से बाएं बाज़ू जमातों की क़ियादत में चलो असेंबली प्रोग्राम को पुलिस ने नाकाम बनाते हुए सैंकड़ों अफ़राद की अंधा धुंद गिरफ्तारियां अमल में लाई।

पुलिस की इस कार्रवाई के बाद शहर में माहौल कशीदा हो गया और पुलिस ने एहतेजाजियों को असेंबली की सिम्त बढ़ने से रोक दिया। वर्ंगल में सी पी आई माओसट के दो मुबय्यना अरकान शरवती और विद्या सागर और आलेर में 5 मुस्लिम ज़ेर दरयाफ़त क़ैदीयों वक़ार अहमद और इस के चार साथीयों को फ़र्ज़ी एनकाउंटर में हलाक करने के ख़िलाफ़ 400 समाजी , अवामी और बाएं बाज़ू की जमातें मुत्तहिद होते हुए हुकूमत की इस कार्रवाई के ख़िलाफ़ बड़े पैमाने पर एहतेजाज मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया।

इस एहतेजाज को तेलंगाना डेमोक्रेटिक फ़ोरम के बयानर के तले चलो असेंबली प्रोग्राम का एलान किया था और पुलिस ने इस प्रोग्राम की इजाज़त देने से इनकार कर दिया था। हैदराबाद-ओ-साइबराबाद पुलिस रात से ही चौकसी इख़तियार करते हुए शहर के तमाम दाख़िले के मुक़ामात की नाका बंदी कर दी गई थी ताके एहतेजाजियों को अज़ला से शहर में दाख़िल होने से रोका जा सके।

TOPPOPULARRECENT