Wednesday , September 20 2017
Home / Hyderabad News / फ़लकनुमा रैतू बाज़ार में दो किलो प्याज़ का रियायती काउंटर

फ़लकनुमा रैतू बाज़ार में दो किलो प्याज़ का रियायती काउंटर

फ़लकनुमा रैतू बाज़ार में आज हुकूमत तेलंगाना स्टेट एग्रीकल्चर डिपार्टमेंट की जानिब से रियायती क़ीमत पर प्याज़ की सरब्राही अमल में आई इस मौक़ा पर सारिफ़ीन की तवील क़तारों में मर्दों, ख़्वातीन ज़ईफ़ अफ़राद शामिल थे।

हालिया दिनों में प्याज़ की आसमान छूने वाली क़ीमत के पेश नज़र हुकूमत तेलंगाना ने अवाम को किसी क़दर राहत पहुंचाने का ऐलान किया था। हुकूमत तेलंगाना के मंसूबे के मुताबिक़ रैतू बाज़ार फ़लकनुमा में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने 20 रुपये फ़ी किलो रियायती क़ीमत पर प्याज़ की सरब्राही के लिए एक रोज़ा काउंटर का इफ़्तिताह किया।

इस मौक़ा पर डिस्ट्रिक्ट ऑफीसर फ़लकनुमा रैतू बाज़ार के इलावा क्लेक्टर हैदराबाद का अमला भी मौजूद था। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने काउंटर के इफ़्तिताह के बाद सारिफ़ीन की कसीर तादाद से ख़िताब करते हुए कहा कि मुल़्कगीर सतह पर इन दिनों प्याज़ की संगीन क़िल्लत का मसअला दर्पेश है ओर क़ीमतें आसमान को छूने लगी हैं और हुकूमत तेलंगाना प्याज़ रियायती क़ीमत पर फ़राहम करते हुए अवाम को राहत पहुंचाने का काम कर रही है।

उन्होंने मज़ीद कहा कि महीने में दो मर्तबा फ़ी ख़ानदान दो किलो प्याज़ बीस रुपये फ़ी केलो के हिसाब से जुमला चार केलो प्याज़ देने का मन्सूबा तैयार किया है।

इस दौरान फ़लकनुमा रैतू बाज़ार में रियायती क़ीमत पर प्याज़ की सरब्राही की इत्तिला के साथ ही रैतू बाज़ार के अतराफ़ वो अकनाफ़ की सड़कों के किनारे भी मुख़्तलिफ़ अक़साम और वज़ा की प्याज़ 18 ता 25 रुपये फ़ी किलो फ़रोख़्त की जा रही है।

TOPPOPULARRECENT