Monday , October 23 2017
Home / Sports / फ़लक को अल एहली इंटरनेशनल कराटे ओपन में सिलवर मेडल

फ़लक को अल एहली इंटरनेशनल कराटे ओपन में सिलवर मेडल

दुबई में 2 से 4 फरवरी मुनाक़िदा अल एहली इंटरनेशनल कराटे ओपेन चैम्पियनशिप में हिंदूस्तान की नुमाइंदगी करनेवाली हैदराबादी कराटे चैम्पियन सैय्यदा फ़लक ने सिलवर मेडल हासिल किया। दुबई के अल एहली स्पोर्टस कलब में मुनाक़िदा अंडर 18 ज़मुरा

दुबई में 2 से 4 फरवरी मुनाक़िदा अल एहली इंटरनेशनल कराटे ओपेन चैम्पियनशिप में हिंदूस्तान की नुमाइंदगी करनेवाली हैदराबादी कराटे चैम्पियन सैय्यदा फ़लक ने सिलवर मेडल हासिल किया। दुबई के अल एहली स्पोर्टस कलब में मुनाक़िदा अंडर 18 ज़मुरा के इन्फ़िरादी मुक़ाबलों में सैय्यदा फ़लक को दूसरा मुक़ाम हासिल हुआ और इस तरह वो हिंदूस्तान के लिए मेडल लाने वाली वाहिद एथलीट रहीं।

दरें असना इस ज़मुरा में इरान की पार्स हैदरी ने पहला मुक़ाम हासिल किया जबकि तीसरा मुक़ाम मुत्तहदा अरब अमीरात की तर नियम हसन महमूद और इरान की महेसा इर्द लानी के दरमियान मुशतर्का तौर पर मुनक़सिम रहा। इनामात की तक़्सीम के मौक़ा पर इ ए ई टाएकनडो और कराटे एसोसीएसन के सदर मिस्टर नसीर अबदूर्रज़्ज़ाक़ एल्मर ज़ौ ग़ी ने एथलीट की हौसलाअफ़्ज़ाई करने के साथ उन की सलाहियतों को सराहा है।

मज़कूरा ए वांट में 19 मुल्कों के नुमाइंदों ने शिरकत की थी जिस में उम्र के एतबार से ना सिर्फ मुख़्तलिफ़ ज़ुमरे बनाए गए थे बल्कि टीम और इन्फ़िरादी ईवंटस का इनइक़ाद भी अमल में लाया गया था । सैय्यदा फ़लक जोकि सिरी चैतन्य ग्रुप आफ़ एजूकेशनल इंस्टीट्यूशन की तालिबा हैं और दुबई में मुनाक़िदा इस ईवंट में इन की शानदार कारकर्दगी और हिंदूस्तान केलिए सिलवर मेडल के हुसूल पर कालेज इंतिज़ामीया ने उन्हें मुबारकबाद दी है।

याद रहे सैय्यदा फ़लक जो कि गुज़श्ता दो तीन बरसों से मुख़्तलिफ़ ज़मरों में शिरकत करते हुए बैन अल-अक़वामी और क़ौमी सतह पर मुनाक़िदा इवेंटस में एक से ज़ाइद मर्तबा गोल्ड मैडलस हासिल करचुकी हैं ।

TOPPOPULARRECENT