Wednesday , September 27 2017
Home / Islami Duniya / फ़लस्तीनीयों का इसराईल के ख़िलाफ़ यौमुल ग़ज़ब

फ़लस्तीनीयों का इसराईल के ख़िलाफ़ यौमुल ग़ज़ब

फ़लस्तीनीयों के तमाम धड़े आज इसराईल के ख़िलाफ़ बड़े पैमाने पर एहतेजाजी मुज़ाहिरे कर रहे हैं। दूसरी जानिब आज ही इस कशीदगी पर बातचीत के लिए अमरीका, रूस, यूरोपीय यूनीयन और अक़वामे मुत्तहिदा के आला सिफ़ारतकार ख़ुसूसी मुलाक़ात कर रहे हैं।

आज फ़लस्तीनीयों के तमाम धड़े इसराईल के ख़िलाफ़ जो यौमुल ग़ज़ब मना रहे हैं, इस दौरान मक़बूज़ा मग़रिबी किनारे और मशरिक़ी येरूशलम में एहतेजाजी रैलीयां निकाली जा रही हैं। दरीं अस्ना आज ही एक फ़लस्तीनी नौजवान ने चाक़ू के साथ एक इसराईली फ़ौजी पर हमला किया जिसके नतीजे में वो ज़ख़्मी हो गया।

फ़ौरी रद्दे अमल के तहत इसराईली फ़ौजीयों की फायरिंग से हमला आवर फ़लस्तीनी भी शदीद ज़ख़्मी हो गया। फ़लस्तीनीयों और इसराईल के माबैन जारी हालिया ख़ूँरेज़ी के नतीजे में अब तक कम अज़ कम साठ अफ़राद हलाक हो चुके हैं, जिनमें बहुत बड़ी तादाद फ़लस्तीनी नौजवानों की है।

दूसरी जानिब अमरीकी वज़ीरे ख़ारजा जॉन कैरी ने बर्लिन में इसराईली वज़ीरे आज़म नितिन्याहू से चार घंटे तवील मुलाक़ात के बाद खित्ते में कशीदगी में कमी की उम्मीद ज़ाहिर की।

दरीं अस्ना इसराईली हुक्काम ने ये पाबंदी भी ख़त्म कर दी है कि मस्जिदे अक्सा के अहाते में चालीस बरस से कम उमर फ़लस्तीनी दाख़िल नहीं हो सकते। उम्मीद की जा रही है कि इसराईल के इस फ़ैसले के बाद फ़लस्तीनीयों के ग़मो ग़ुस्से में कमी वाक़े हुई है।

TOPPOPULARRECENT