Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / फ़लाही इस्कीमात की तैयारी के लिए तेलंगाना में सर्वे

फ़लाही इस्कीमात की तैयारी के लिए तेलंगाना में सर्वे

तेलंगाना में 19 अगस्त को होने वाले सर्वे के मुताल्लिक़ अवाम को ख़दशात का शिकार होने की ज़रूरत नहीं है चूँकि बाज़ गोशों की तरफ से इस सर्वे के मुताल्लिक़ अवाम में ख़दशात पैदा करने की कोशिशें की जा रही हैं जबकि दरहक़ीक़त ये सर्वे अवाम के मुफ़ाद

तेलंगाना में 19 अगस्त को होने वाले सर्वे के मुताल्लिक़ अवाम को ख़दशात का शिकार होने की ज़रूरत नहीं है चूँकि बाज़ गोशों की तरफ से इस सर्वे के मुताल्लिक़ अवाम में ख़दशात पैदा करने की कोशिशें की जा रही हैं जबकि दरहक़ीक़त ये सर्वे अवाम के मुफ़ादात के तहफ़्फ़ुज़ के लिए फ़ायदेमंद साबित होने का इमकान है।

हुकूमत तेलंगाना की तरफ से करवाए जाने वाले सर्वे के मुताल्लिक़ अवाम में पैदा किए जा रहे ख़दशात में ये तास्सुर देने की कोशिश की जा रही हैके सर्वे में दरयाफ़त किए जाने वाले सवालात के ज़रीया उन्हें बादअज़ां मुश्किलात का शिकार होना पड़ सकता है।

जबकि हक़ीक़त में एसा नहीं होगा चूँकि जो लोग दियानतदारी के साथ महसूलात की अदायगी के अलावा दुसरे उमूर की अंजाम दही को यक़ीनी बनाते हुए उन्हें कोई मसाइल का सामना करना नहीं पड़ेगा।

बर्क़ी बिलों के अलावा आबरसानी-ओ- दुसरे बक़ायाजात की अदायगी से मुताल्लिक़ सवालात से भी अवाम में बेचैनी पाई जाती है। लेकिन इन सवालात का तलूक मआशी-ओ-समाजी सूरते हाल का जायज़ा लेने पर है।

अगर हक़ायक़ की पर्दापोशी की जाती है तो एसी सूरत में अवाम को मुश्किलात का शिकार होना पड़ सकता है। इसी लिए तेलंगाना के शहरीयों को चाहीए कि वो 19 अगस्त के इस सर्वे में मुकम्मिल तआवुन के ज़रीये हक़ीक़ी तफ़सीलात के इंदिराज को यक़ीनी बनाए चूँकि इस सूरत में उन्हें हुकूमत की मुस्तक़बिल में तैयार की जाने वाली इस्कीमात का हिस्सा बनाया जाएगा।

अवाम की समाजी , मआशी-ओ-तालीमी सूरते हाल से आगही के बाद हुकूमत की तरफ से फ़लाही इस्कीमात का ताय्युन मुम्किन होसकता है। इसी लिए हुकूमत हक़दार को इस के हुक़ूक़ की फ़राहमी के लिए इस मंसूबे पर अमल पैरा है जो लोग हक़ायक़ के इन्किशाफ़ से गुरेज़ करेंगे उन्हें यक़ीनन सरकारी फ़वाइद से महरूम होना पड़ेगा। चूँकि जो भी मंसूबा बंदी हुकूमत की तरफ से की जाएगी वो इन तफ़सीलात के बगै़र ही होगी जो इंदिराज के दौरान छुपाई गई हैं।

TOPPOPULARRECENT