Sunday , October 22 2017
Home / Crime / फ़हश फ़िल्म बीनी मुआमला की कर्नाटक असेंबली में गूंज

फ़हश फ़िल्म बीनी मुआमला की कर्नाटक असेंबली में गूंज

बैंगलोर, ०९ फरवरी (पी टी आई) कर्नाटक असेंबली में आज फ़हश फ़िल्म बीनी मुआमला की गूंज जारी रही जहां अपोज़ीशन कांग्रेस और जे डी एस अरकान ने इन तीनों साबिक़ वुज़रा की मुअत्तली और उन्हें ना अहल क़रार दीए जाने का मुतालिबा किया है जो फ़हश फ़िल्

बैंगलोर, ०९ फरवरी (पी टी आई) कर्नाटक असेंबली में आज फ़हश फ़िल्म बीनी मुआमला की गूंज जारी रही जहां अपोज़ीशन कांग्रेस और जे डी एस अरकान ने इन तीनों साबिक़ वुज़रा की मुअत्तली और उन्हें ना अहल क़रार दीए जाने का मुतालिबा किया है जो फ़हश फ़िल्म बेनी में मुलव्वस पाए गए हैं।

जैसे ही असेंबली की कार्यवाई का आग़ाज़ हुआ , वज़ीर आला सदानंद गौड़ा ने अरकान को मज़कूरा तीनों वुज़रा के इस्तीफ़ा से मुताल्लिक़ मतला किया जो इवान में ही अपने मोबाईल फोन्स पर फ़हश मुनाज़िर देखते हुए पाए गए थे । इस मौक़ा पर कांग्रेस क़ाइद सदा रामिया ने लक्ष्मण सवादी , सी सी पाटल और कृष्णा पालमेर की फ़ौरी मुअत्तली और उन्हें ना अहल क़रार दीए जाने के लिए तहरीक पेश करने की तजवीज़ रखी जिसकी वज़ीर क़ानून-ओ-पारलीमानी उमूर इस सुरेश कुमार ने तकनीकी बुनियादों पर मुख़ालिफ़त की ।

सदा रामिया के ये कहने पर कि मज़कूरा बाला तीनों वुज़रा दरअसल ब्ल्यू फ़िल्म देख रहे थे , इस बयान से बी जे पी के रियासती सरबराह एश्वर्या ब्रहम होगए और कहा कि इस का फैसला तो तहकीकात के बाद ही किया जा सकेगा और सदा रामिया को तहकीकात से क़बल अनाप शनाप ब्यानात देने की क़तई ज़रूरत नहीं है।

इस मौक़ा पर इश्वर पा की इन की पार्टी अरकान ने ताईद की जबकि अपोज़ीशन अरकान अपनी बात मनवाने बज़िद थे जिस की वजह से इवान में शोर-ओ-गुल बढ़ गया । सदा रामिया ने इस मुआमला पर इवान में तहरीक पेश किए जाने की तकनीकी तौर पर मुख़ालिफ़त करने पर हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाया। लिहाज़ा उन्हों ने स्पीकर के जी बोपया से अपील की कि वो अपने ख़ुसूसी इख़्तयारात का इस्तेमाल करते हुए इवान में तहरीक पेश किए जाने की इजाज़त दें की उनका तीनों ख़ातियों ने इवान का तक़द्दुस पामाल किया है जो हुकूमत के लिए किसी शर्मनाक वाक़िया से कम नहीं।जब शूरू गुल बहुत ज़्यादा बढ़ गया तो स्पीकर ने इवान की कार्रवाई निस्फ़ घंटा तक मुल्तवी कर दी।

TOPPOPULARRECENT