Wednesday , October 18 2017
Home / India / फ़हश फिल्मों का नज़ारा महंगा पड़ा , गवर्नर कर्नाटक ने तीनों वुज़रा के इस्तिफे मंज़ूर कर लिए

फ़हश फिल्मों का नज़ारा महंगा पड़ा , गवर्नर कर्नाटक ने तीनों वुज़रा के इस्तिफे मंज़ूर कर लिए

असेंबली में मोबाइल फ़ोन पर फ़हश फ़िल्म देखते हुए कैमरे में क़ैद होने वाले कर्नाटक के तीनों वुज़रा ने आज इस्तीफा पेश कर दिया और गवर्नर ने बगै़र किसी ताख़ीर के फ़ौरी इस्तीफे को क़बूल कर लिया।

असेंबली में मोबाइल फ़ोन पर फ़हश फ़िल्म देखते हुए कैमरे में क़ैद होने वाले कर्नाटक के तीनों वुज़रा ने आज इस्तीफा पेश कर दिया और गवर्नर ने बगै़र किसी ताख़ीर के फ़ौरी इस्तीफे को क़बूल कर लिया।

कर्नाटक असेंबली में तीनों वुज़रा की इन हरकतों से बी जे पी सारे मुल्क में शर्मसार हो गयी। कर्नाटक के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में इस के ख़िलाफ़ एहितजाजी मुज़ाहिरे भी हुए और बी जे पी हुकूमत के ख़िलाफ़ नारे लगाए थे और तीनों वुज़रा से इस्तीफा देने का मुतालिबा भी किया गया था और ये मसला देखते ही देखते क़ौमी मसला बन गया ।

मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों की जानिब से बी जे पी पर तन्क़ीदें की जा रही हैं बी जे पी के क़ौमी सदर नीतीन गडकरी ने भी इस वाक़िया पर अपनी नाराज़गी और ब्रहमी का इज़हार करते हुए चीफ़ मिनिस्टर कर्नाटक को वाक़िया की रिपोर्ट पेश करने की हिदायत दी थी ।

स्पीकर असेंबली कर्नाटक ने भी इस वाक़िया की तहक़ीक़ात कराए-ए-थी कर्नाटक में बी जे पी हुकूमत के ख़िलाफ़ बढ़ती हुइ अवामी नाराज़गी और उतर प्रदेश में आज पहले मरहले के असेंबली की राय दही के पेश-ए-नज़र बी जे पी क़ियादत ने कैमरे में क़ैद फ़हश फिल्मों की क्लिपिंग देखने वाले दोनों वुज़रा रियास्ती वज़ीर इमदाद-ए-बाहमी लक्ष्मण साउदी और वज़ीर-ए-बहबूद-ओ-ख़वातीन वातफ़ाल सी सी पाटिल के इलावा जिनका मोबाइल फ़ोन था वो वज़ीर कृष्णा पालमीर तीनों वुज़रा को इस्तीफा पेश कर देने की हिदायत दी गयी ।

जिस पर इन तीनों वुज़रा ने आज चीफ़ मिनिस्टर कर्नाटक सदानंद गौड़ से मुलाक़ात करते हुए अपना इसतीफ़ा पेश करदिया। चीफ़ मिनिस्टर ने इन इस्तिफ़ाओं को राज भवन भेज दिया गवर्नर ने फ़ौरी असर के साथ इन इस्तीफ़ों को मंज़ूर कर लिया अपोज़ीशन जमातों ने वुज़रा के इस्तीफ़ों को ना काफ़ी क़रार देते हुए उनकी असेंबली रुकनीयत को भी मंसूख़ करने और बी जे पी को सारी क़ौम से माज़ोरत ख़्वाही करने का मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT