Saturday , October 21 2017
Home / India / फ़िर्दोस सिनेमा से सी आर पी एफ़ का तख़लिया

फ़िर्दोस सिनेमा से सी आर पी एफ़ का तख़लिया

श्रीनगर, ०२ दिसम्बर:(पी टी आई) श्रीनगर के क़दीम शहर में वाक़्य फ़िर्दोस सिनेमा जहां नियम फ़ौजी दस्ते सी आर पी एफ़ ने ज़ाइद अज़ 20 सालों तक क़ियाम किया हुआ था, अवाम के देरीना मुतालिबात के पेशे नज़र बिलआख़िर फ़िर्दोस सिनेमा को ख़ाली कर दिया गया। गुज़

श्रीनगर, ०२ दिसम्बर:(पी टी आई) श्रीनगर के क़दीम शहर में वाक़्य फ़िर्दोस सिनेमा जहां नियम फ़ौजी दस्ते सी आर पी एफ़ ने ज़ाइद अज़ 20 सालों तक क़ियाम किया हुआ था, अवाम के देरीना मुतालिबात के पेशे नज़र बिलआख़िर फ़िर्दोस सिनेमा को ख़ाली कर दिया गया। गुज़शता साल वादी कश्मीर से 40 सीकोरीटी पिक़्टस को हटाया गया था।

ओहदेदारों के मुताबिक़ सी आर पी एफ़ ने फ़िर्दोस सिनेमा का तख़लिया करदिया है और उन्हें अब सरहदी ज़िला कुपवाड़ा के क़रीब कहीं ठहराया जाएगा। 1990ए- के अवाइल में सी आर पी एफ़ ने फ़िर्दोस सिनेमा में क़ियाम का आग़ाज़ किया था, जो यहां का एक मशहूर-ओ-मारूफ़ सिनेमा हाल था क्योंकि इस ज़माने में वादी में अस्करीयत पसंदी के उभरने से सिनेमा हाल तक़रीबन ग़ीरकारकरद होगया था जबकि नवंबर 2005-ए-में उसे मुकम्मल तौर पर एक सीकोरीटी कैंप में तबदील करदिया गया था।

सिनेमा हाल ख़ाली किए जाने के फ़ैसला पर मुक़ामी अफ़राद ने इतमीनान का इज़हार कियाहै क्योंकि उन की शिकायत थी कि वहां फ़ौज और बुनकरों की मौजूदगी से अक्सर-ओ-बेशतर ट्रैफ़िक जाम हुआ करता था। फ़िर्दोस सिनेमा में 60 और 70 की दहाईयों की मशहूर फिल्में नुमाइश के लिए पेश की जाती थीं, जहां अवाम का ज़म्म-ए-ग़फ़ीर मौजूद होता था। कई फिल्मों ने यहां सिलवर और गोल्डन जुबली मनाई ।

TOPPOPULARRECENT