Tuesday , October 24 2017
Home / India / फ़िर्क़ापरस्त ताक़तों के मुक़ाबले के लिए तीसरा महाज़ ज़रूरी

फ़िर्क़ापरस्त ताक़तों के मुक़ाबले के लिए तीसरा महाज़ ज़रूरी

मुलाय‌म सिंह की विज़ारते उज़मा की उम्मीदवारी पर सवाल के जवाब से अखिलेश यादव का गुरेज़

मुलाय‌म सिंह की विज़ारते उज़मा की उम्मीदवारी पर सवाल के जवाब से अखिलेश यादव का गुरेज़

इलाक़ाई पार्टीयों के चंद क़ाइदीन की लापरवाही का ख़्याल किए बगै़र चीफ़ मिनिस्टर यूपी अखिलेश यादव ने फ़िर्क़ापरस्त ताक़तों को बरसर-ए-इक्तदार आने से रोकने के लिए तीसरे महाज़ की भरपूर ताईद की। ताहम उन्होंने इस सवाल का रास्त जवाब देने से इनकार किया कि क्या तीसरे महाज़ के विज़ारते उज़मा के उम्मीदवार उनके वालिद मुलाय‌म सिंह यादव होंगे, उन्होंने कहा कि कांग्रेस की ग़लतीयों की वजह से बी जे पी को इस्तिहकाम हासिल हो रहा है।

फ़िर्क़ापरस्त ताक़तों पर सिर्फ़ तीसरा महाज़ क़ाबू पा सकता है। उन्होंने कहा कि समाजवादी पार्टी बरसों से फ़िर्क़ापरस्त ताक़तों के ख़िलाफ़ जंग कर रही है। हम ने कभी उनकी ताईद नहीं की। गैरकांग्रेसी और ग़ैर बी जे पी क़ाइदीन बी जे पी के चैलेंजस‌ का सामना करने के लिए बाहम तबादला-ए-ख़्याल में मसरूफ़ हैं। ओडीशा के चीफ़ मिनिस्टर नवीन पटनाइक के सिवाए किसी ने भी इंतेख़ाबात से क़बल तीसरे महाज़ की तशकील की बात खुल कर नहीं की।

कल 14 गैरकांग्रेसी और ग़ैर बी जे पी पार्टीयों का एक कनवेनशन मुनाक़िद किया गया लेकिन इस में भी तीसरे महाज़ की तशकील पर ज़ोर नहीं दिया गया बल्कि एक ग्रुप तशकील देने की बात कही गई। कांग्रेस की ताईद के बारे में सवाल का जवाब देने से अखिलेश यादव ने गुरेज़ किया और कहा कि हम ने कांग्रेस की ताईद सिर्फ़ फ़िर्क़ापरस्त ताक़तों पर क़ाबू पाने के लिए की थी लेकिन कांग्रेस की ग़लतीयों से बी जे पी को इस्तिहकाम हासिल हुआ।

बी एस पी की सदर मायावती के बारे में उन्होंने कहा कि वो माज़ी में बी जे पी की ताईद करचुकी हैं और आइन्दा भी इसका इमकान बरक़रार है। उन्होंने आइन्दा आम इंतेख़ाबात राहुल गांधी बमुक़ाबला नरेंद्र मोदी होने के नज़रिया को खारिज‌ कर दिया। उन्होंने कहा कि सब से बड़ा मसला करप्शन है। कांग्रेस ने 10 साल अपने अस्क़ाम्स की पर्दापोशी में सिर्फ़ कर दिए हैं।

TOPPOPULARRECENT