Friday , October 20 2017
Home / Sports / फ़ेडरर की नंबर एक मुक़ाम पर वापसी मुम्किन: नडाल

फ़ेडरर की नंबर एक मुक़ाम पर वापसी मुम्किन: नडाल

आलमी नंबर दो राफ़ल नडाल जिन्होंने 2013 सीज़न का आख़िरी ग्रांड सलाम यू एस ओपन अपने नाम करलिया है, उन्होंने 17 ग्रांड सलाम ख़ताबात हासिल करने वाले राजर फ़ेडरर के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि फ़ेडरर और‌ आलमी दर्जा बंदी में पहला मुक़ाम हासिल करसकते हैं।

फ़ेडरर के चालू सीज़न मुज़ाहिरे इंतिहाई मायूसकुन रहे और वो ताहाल जर्मनी में हाल ओपन ख़िताब हासिल करने में कामयाब रहे और उन खराब‌ मुज़ाहिरों की वजह से वो एक अर्सा के बाद आलमी दर्जा बंदी में वो पांचवें मुक़ाम पर पहूंच चुके हैं। इस ज़िमन में नडाल ने कहा कि ये मुम्किन क्यों नहीं कि फ़ेडरर दुबारा नंबर एक मुक़ाम पर वापसी करें।

नडाल से जब ये सवाल किया गया कि क्या फ़ेडरर दुबारा नंबर एक मुक़ाम पर वापसी करसकते हैं तो उन्होंने कहा कि कोई नहीं जानता कि क्या होगा लेकिन फ़ेडरर ऐसे खिलाड़ी हैं जो अपने मक़सद को हासिल करने के लिए सख़्त मेहनत और ज़हीन हिक्मत-ए-अमली तैयार करते हैं।

नडाल ने अपने मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि उनका पहला मक़सद सिर्फ़ मसह बिकती टेनिस में ख़ुद को सरगर्म रखना है। बर्तानवी टेनिस स्टार टिम हीनमन जिन्होंने हालिया दिनों में सबकदोशी इख़तियार की है, उनका मानना है कि फ़ेडरर की ताहाल टेनिस से सबकदोशी की बहस ख़ारिज कर दिया है क्योंकि फ़ेडरर का बेहतर मुज़ाहरा हनूज़ बाक़ी है।

यहां एक बर्तानवी वैब साईट को दिए गए अपने इंटरव्यू में हीनमन ने कहा कि साबिक़ आलमी नंबर एक फ़ेडरर अपने केरिय‌र में फिर एक मर्तबा शानदार वापसी करेंगे हालाँकि उन्हें हालिया सीज़न में कोई बड़ी कामयाबी हासिल नहीं हुई जबकि 32 साल‌ की उम्र में फ़ेडरर को अपने क़रीबी हरीफ़ राफ़ल नडाल, एंडी मरे और नवाक़ जोकोविच से सख़्त तरीन मुक़ाबले दरपेश रहेंगे।

TOPPOPULARRECENT