Thursday , October 19 2017
Home / Sports / फ़ेडरर को जूलियन के ख़िलाफ़ हैरान कुन शिकस्त

फ़ेडरर को जूलियन के ख़िलाफ़ हैरान कुन शिकस्त

रोटर्डम 17 फरव‌री : ( ए पी ) दिफ़ाई चम्पिय‌न राजर फ़ेडरर को फ़्रांसीसी टेनिस स्टार जूलियन बनेटव के ख़िलाफ़ वर्ल्ड इंडो टूर्नामेंट के क्वार्टर फाइनल में हैरान कुन शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी । आलमी नंबर 2 फ़ेडरर की पाँच मर्तबा बनेटव ने सरवेस तोड़ते हुए 6-3, 7-5 की कामयाबी हासिल की और सेमीफाइनल में रसाई हासिल करली ।

बनेटव इस से क़बल फ़ेडरर के ख़िलाफ़ एक मर्तबा कामयाबी हासिल की थी जबकि गुजिश्ता साल‌ विंबलडन के मुक़ाबले में फ़ेडरर के ख़िलाफ़ उन्होंने 2 सीटों में कामयाबी हासिल करली थी ताहम फ़ेडरर ने ये मुक़ाबला 5 सेटों में अपने नाम किया था । अलावा अज़ीं ब्राज़ील ओपन में राफ़िल नेडाल को इसी किस्म की हैरान कुन शिकस्त का सामना करना नहीं पड़ा और वो कार्लोस बरलोक के ख़िलाफ़ 3-6, 6-4, 6-4 की कामयाबी के साथ सेमीफाइनल में रसाई हासिल करली है ,

जहां उनका मुक़ाबला अरजनटीना के मार्टिन अलोंड से होगा। रोटर्डम टूर्नामेंट में फ़ेडरर की शिकस्त के बाद ख़िताब केलिए अरजनटीना के यान मार्टिन डील पोट्रो पसंदीदा खिलाड़ी बन चुके हैं जिन्हें 2012 के फाईनल में 31 साला फ़ेडरर के ख़िलाफ़ शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी थी ।

डल पोट्रो ने क्वार्टरफाइनल में फ़न जा रुकू नमन को 6-3, 6-4 से शिकस्त दी है । शिकस्त के बाद इज़हार ख़्याल करते हुए फ़ेडरर ने कहा कि 5 मर्तबा सरवेस गंवाने के बाद एंडोर्स में मुक़ाबला जीता नहीं जा सकता और यही मेरे साथ आज हुआ है ।

TOPPOPULARRECENT