Thursday , October 19 2017
Home / Sports / फ़ेडरर को हरा कर‌, बरडीक बमुक़ाबले जोकोविच फाईनल में

फ़ेडरर को हरा कर‌, बरडीक बमुक़ाबले जोकोविच फाईनल में

दुबई 3 मार्च : दिफ़ाई चम्पिय‌न राजर फ़ेडरर को एक दिलचस्प और शख्त मुकाबले सेमीफाइनल में हारा कर चैक जमहूरिया के टेनिस स्टार टास्क बरडीक ने दुबई ओपन के फाईनल में रसाई हासिल करली है जहां उनका मुक़ाबला आलमी नंबर एक और 2013 -ए-में नाक़ाबिल-ए-शिकस्त रहने वाले सरबीयाई टेनिस स्टार नवाक़ जोकोविच से होगा ।

बरडीक ने 3 मैच प्वाईंटस को महफ़ूज़ रखते हुए मर्तबा के चम्पिय‌न फ़ेडरर को 3-6 , 7-6(8) , 6-4 से शिकस्त दी । दुबई टेनिस स्टेडियम में 50 हज़ार टेनिस शायक़ीन के रूबरू 2 घंटा 20 मिनट तवील मुक़ाबले काफ़ी दिलचस्प था और एक मौके पर फ़ेडरर दूसरे सीट में मुक़ाबले की कामयाबी के क़रीब पहुंच चुके थे क्योंकि इस सीट में उन्हें कामयाबी के 3 मवाक़े दस्तयाब हुए थे ।

कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए बरडीक ने कहा कि फ़ेडरर जैसे अज़ीम खिलाड़ी के ख़िलाफ़ कामयाबी पर वो काफ़ी मसरूर हैं क्योंकि दुबई के अव्वाम के रूबरू फ़ेडरर के ख़िलाफ़ मुक़ाबले उनके घरेलू मैदान में खेले जाने वाले मुक़ाबले के मुसावी होता है ।

बरडीक ने फाईनल में रसाई पर ख़ुशी का इज़हार करते हुए कहा कि वो ख़िताबी मुक़ाबले में दाख़िले पर ख़ुश तो हैं लेकिन ये फाईनल आसान नहीं होगा । क़ब्लअज़ीं जोकोविच ने पहले सेमीफाइनल में अर्जनटीना के यान मार्टीन डील पोट्रो को 6-3 , 7-6(7-4) से शिकस्त दे कर फाईनल में रसाई हासिल की है ।

बरडीक के ख़िलाफ़ जोकोविच को 12-1 की सबक़त हासिल है जबकि 2010 -ए-में आख़िरी मर्तबा जोकोविच को शिकस्त हुई थी ।

TOPPOPULARRECENT