Thursday , October 19 2017
Home / Sports / फ़ेडरर दुबारा नंबर एक मुक़ाम हासिल करने का इरादा

फ़ेडरर दुबारा नंबर एक मुक़ाम हासिल करने का इरादा

दुबई 28 फ़रवरी : (ए पी) आलमी नंबर दो टेनिस स्टार राजर फीडर ने कहा है कि वो मुकम्मल तौर पर फिट हैं ज़्यादा से ज़्यादा अच्छा कारकर्दगी का मुज़ाहिरे करने की सलाहियत रखते हैं और आलमी सतह पर एक मर्तबा फिर पहला मुक़ाम हासिल करने के लिए इरादा हैं । 30 साला सोइज़ रलैंड के राजर फीडर का कहना है कि वो उस वक़्त जिस्मानी और जेहनी तौर पर फिट और मज़ीद तवील अर्से तक टेनिस खेलना चाहते हैं इसके लिए वो ज़्यादा से ज़्यादा प्रैक्टिस कर रहे हैं ताकि खोया हुआ हासिल करसकें ।

उन्होंने कहा कि किसी भी खिलाड़ी के लिए 23 ता 28 साल की उम्र खेल के लिए मौज़ूं होती है और वो अपनी तमाम तर ताकत‌ और ख्याल‌ खेल की तरफ़ देते हैं लेकिन मेरे साथ मेरी फ़ैमिली है उनके मुश्किलात‌ से अहसन तरीक़े निमटना और टेनिस खेलना किसी चैलेंज से कम नहीं ।

राजर फीडर पीर से शुरू होचुके दुबई ओपन में हिस्सा ले रहे हैं और पहले राउन्ड में जद्द-ओ-जहद के बाद उन्हें कामयाबी हासिल हुई है । इलावा अज़ीं वो रवां माह इंडियन वेल्ज़ में मास्टर सीरीज़ और मई में किले कोर्ट सीज़न खेलेंगे ।

वाज़ह रहे कि राजर अपने शानदार कैरियर में अब तक 17 ग्रांड सलाम ख़ताबात जीत चुके हैं और मज़ीद फ़तूहात हासिल करना चाहते हैं । ताहम उन्हें मौजूदा आलमी नंबर एक नोवाक जोकोविच की जानिब से सख़्त चैलेंज का सामना है ।

TOPPOPULARRECENT