Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / फ़ेहरिस्त राय दहिंदगान में किसी भी वक़्त इंदिराज कराने की सहूलत

फ़ेहरिस्त राय दहिंदगान में किसी भी वक़्त इंदिराज कराने की सहूलत

रायदेही में हिस्सा लेते हुए अपने पसंदीदा उम्मीदवार के इंतिख़ाब का हर उस हिंदुस्तानी शहरी को हक़ हासिल है जो 18 साल की उम्र को पहुंच चुका है, लेकिन जब आप का नाम ही फ़ेहरिस्त राय दहिंदगान में मौजूद ना हो तो ऐसी सूरत में आप इस हक़ का इस्तेमा

रायदेही में हिस्सा लेते हुए अपने पसंदीदा उम्मीदवार के इंतिख़ाब का हर उस हिंदुस्तानी शहरी को हक़ हासिल है जो 18 साल की उम्र को पहुंच चुका है, लेकिन जब आप का नाम ही फ़ेहरिस्त राय दहिंदगान में मौजूद ना हो तो ऐसी सूरत में आप इस हक़ का इस्तेमाल नहीं कर सकते।

अपने नुमाइंदे के इंतिख़ाब के लिए ये ज़रूरी है कि आप इंदिराज फ़ेहरिस्त राय दहिंदगान में हो ताकि आप हक़ रायदेही से इस्तिफ़ादा कर सकें। रियासत आंध्र प्रदेश बिलख़ुसूस शहर हैदराबाद में राय दहिंदों की तादाद में बतदरीज हो रहा है इज़ाफ़ा के मुताल्लिक़ ये तसव्वुर किया जा

मिस्टर नवीन मित्तल ने बताया कि फ़िलहाल तलबा के इंदिराज की मुहिम का सिलसिला जारी है जोकि मुसलसल जारी रहेगा लेकिन तलबा जो 31 दिसंबर तक 18 साल की उम्र को पहुंच रहे हैं।

वो अपने नाम दर्ज करवा सकते हैं ताकि वो 2014 आम इंतिख़ाबात में राय दहिंदे की हैसियत से अपने हक़ का इस्तेमाल करें। 31 दिसंबर तक 18 बरस मुकम्मल करने वालों के इंदिराज के बाद उस तादाद में मज़ीद इज़ाफ़ा मुम्किन है।

नवीन मित्तल ने सुप्रीम कोर्ट की जानिब से राय दहिंदों को दिए गए उम्मीदवारों को मुस्तरद करने के इख़्तियार के मुताल्लिक़ दरयाफ़्त करने पर बताया कि इस मर्तबा इंतिख़ाबात में राय दहिंदों को ये इख़्तियार हासिल रहेगा लेकिन इस से किसी उम्मीदवार की कामयाबी या शिकस्त पर कोई असर नहीं पड़ेगा लेकिन इस इख़्तियार के इस्तेमाल से अवाम के रुजहान का इज़हार होगा और जम्हूरी उसूलों को तक़वियत हासिल होगी।

TOPPOPULARRECENT