Monday , September 25 2017
Home / Islami Duniya / फ़ौजी इत्तिहाद में शामिल होने का फ़ैसला मुल्की मुफ़ाद में किया

फ़ौजी इत्तिहाद में शामिल होने का फ़ैसला मुल्की मुफ़ाद में किया

पाकिस्तान के वज़ीरे आज़म के मुशीर बराए ख़ारिजा उमूर सरताज अज़ीज़ ने सीनेट में पालिसी बयान देते हुए कहा है कि दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ सऊदी अरब की क़ियादत में 34 ममालिक के इत्तिहाद में शामिल होने का फ़ैसला मुल्की मुफ़ाद में किया गया है।

पीर को सीनेट में ख़िताब के दौरान उन्हों ने कहा कि इस इत्तिहाद में पाकिस्तान के किरदार के बारे में सऊदी हुक्काम से मज़ीद मालूमात हासिल की जा रही हैं। उन्हों ने कहा कि ये 34 ममालिक का इत्तिहाद नहीं बल्कि कोलीशन है और इस में सऊदी हुक्काम का वाज़ेह मौक़िफ़ है कि इस में शामिल तमाम ममालिक अपनी ज़िम्मेदारीयों का ख़ुद ताऐयुन करेंगे।

सरताज अज़ीज़ का कहना था कि पाकिस्तान ने इस कोलीशन में अपनी ज़िम्मेदारीयों से मुताल्लिक़ होमवर्क कर लिया है और जब ये होमवर्क मुकम्मल हो जाएगा तो इस बारे में पार्लीयामेंट को एतेमाद में लिया जाएगा। स्पेन में वोट तक़सीम, मुश्किल इत्तिहाद का सामना स्पेन के हालिया आम इन्तेखाबात में दो नई जमातों के तक़रीबन एक तिहाई नशिस्तें हासिल करने के बाद मुल्क को ग़ैर यक़ीनी सियासी सूरते हाल का सामना है।

सख़्त क़वानीन की मुख़ालिफ़त करने वाली पोदीमोस पार्टी और लिबरल ख़्यालात की हामी सेवदाद युनूस की इस बड़ी कामयाबी के बाद क़दामत पसंद पापूलर पार्टी ने अपनी अक्सरीयत खो दी है। पोदीमोस पार्टी के सरब्राह पाब्लोगली स्यास ने कहा है कि स्पेन अब पहले की तरह नहीं रहेगा, जिसके लिए हम बहुत ख़ुश हैं।

TOPPOPULARRECENT