Wednesday , October 18 2017
Home / World / ‍दुनिया इसराईल को क़ुर्बान करदेगी : वज़ीर-ए-ख़ारजा

‍दुनिया इसराईल को क़ुर्बान करदेगी : वज़ीर-ए-ख़ारजा

वज़ीर-ए-ख़ारजा इसराईल जहां इसराईल की फ़लस्तीनीयों के बारे में पालिसीयों पर यूरोप की तन्क़ीद की मुज़म्मत कररहे हैं वहीं वज़ीर-ए-ख़ारजा अवीगडोर लीबरमैन ने उसे दूसरी आलमगीर जंग से पहले नाज़ियों की यूरोप की तरफ से ख़ुशामद के मुमासिल क़रार

वज़ीर-ए-ख़ारजा इसराईल जहां इसराईल की फ़लस्तीनीयों के बारे में पालिसीयों पर यूरोप की तन्क़ीद की मुज़म्मत कररहे हैं वहीं वज़ीर-ए-ख़ारजा अवीगडोर लीबरमैन ने उसे दूसरी आलमगीर जंग से पहले नाज़ियों की यूरोप की तरफ से ख़ुशामद के मुमासिल क़रार दिया।

उन्हों ने यूरोप के वुज़राए ख़ारिजा पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि वो इसराईली नौ आबादियात की तामीर के मंसूबों पर खासतौर पर मग़रिबी किनारा के हस्सास इलाके में एसी तामीरात पर तन्क़ीद कररहे हैं।

उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि बैन-उल-अक़वामी बिरादरी इसराईल को दी जाने वाली धमकीयों को नजरअंदाज़ कररही है। उन्हों ने कहा कि ग़ज़ा में फ़लस्तीनी अस्करीयत पसंद हथियार स्मगल कररहे हैं।

हम्मास और ईरान की तरफ से इसराईल को तबाह करने की अपीलें की जा रही हैं। आज उन्हों ने आलमी क़ाइदीन पर इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि वो तमाम इसराईल से तर्क-ए-ताल्लुक़ करने के लिए तैयार होजाएंगे जैसा कि उन्हों ने कहा कि दूसरी आलमी जंग से क़बल उन्हों ने चीकोसलवाकिया को भी नाज़ियों के रहम-ओ-करम पर छोड़ दिया था।

लीबरमैन ने कहा कि जब हद से ज़्यादा दबाव‌ डाला जाएगा तो कई कलीदी क़ाइदीन पलक झपकाये बगै़र इसराईल की क़ुर्बानी देने तैयार होजाएंगे।

TOPPOPULARRECENT