Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / 10 दिसंबर से मुस्तहिक़ अफ़राद में वज़ाइफ़ की तक़सीम

10 दिसंबर से मुस्तहिक़ अफ़राद में वज़ाइफ़ की तक़सीम

वज़ीरे पंचायत राज और इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलॉजी के टी रामा राव ने एलान किया कि 10 दिसंबर से तेलंगाना में मुस्तहिक़ अफ़राद में वज़ाइफ़ की तक़सीम का आग़ाज़ हो जाएगा। उन्हों ने तमाम ज़िला क्लेक्टर्स को हिदायत दी कि बैयक वक़्त दो माह के वज़ाइफ़ की तक़सीम अमल में लाएंगे और 15 दिसंबर तक ये काम मुकम्मल करलें।

के टी रामा राव ने आज आसरा स्कीम पर ज़िला क्लेक्टर्स के साथ सेक्रेट्रीएट में जायज़ा इजलास मुनाक़िद किया। ज़ईफ़ों, बेवाओं और माज़ूरीन के वज़ाइफ़ के सिलसिले में ज़िला नज़्मो नस्क़ की जानिब से जिन मुस्तहिक़ अफ़राद की निशानदेही की गई है उन्हें 10 दिसंबर से वज़ाइफ़ जारी किए जाएंगे।

रियासत भर में 25 लाख 68 हज़ार 392 इस्तिफ़ादा कनिन्दगान की पहले मरहले में निशानदेही की गई है और ज़िला क्लेक्टर्स को हिदायत दी गई है कि वो उन अफ़राद में वज़ाइफ़ की इजराई का आग़ाज़ करें।

उन्हों ने कहा कि उन के इलावा भी अगर कोई मुस्तहिक़ अफ़राद पाए गए तो उन्हें भी हुकूमत वज़ाइफ़ जारी करेगी। उन्हों ने कहा कि तेलंगाना में कोई भी मुस्तहिक़ वज़ीफ़ा से महरूम नहीं रहेगा। हुकूमत हर मुस्तहिक़ को हर हाल में पेंशन मंज़ूर करेगी। उन्हों ने क्लेक्टर्स को मश्वरा दिया कि कोई भी मुस्तहिक़ शख़्स वज़ीफ़ा से महरूम ना हो पाए।

साथ ही साथ किसी ग़ैर मुस्तहिक़ को वज़ीफ़ा जारी ना हो इस सिलसिले में ओहदेदारों को तमाम एहतेयाती इक़दामात करने चाहीए। उन्हों ने कहा कि वज़ाइफ़ की तक़सीम का काम मवाज़आत की सतह पर होना चाहीए और अवामी नुमाइंदे जहां भी मौज़ूं हो इस प्रोग्राम में शिरकत करेंगे। जायज़ा इजलास में प्रिंसिपल सेक्रेट्री रेमंड पीटर और दीगर आला ओहदेदारों ने शिरकत की।

TOPPOPULARRECENT