Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / 11 नवंबर को हुकूमत की जानिब से एवार्ड्स पेश करने का मुतालिबा

11 नवंबर को हुकूमत की जानिब से एवार्ड्स पेश करने का मुतालिबा

कांग्रेस के रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को मकतूब रवाना करते हुए 11 नवंबर को मौलाना आज़ाद की यौमे पैदाइश तक़ारीब पर उर्दू की तरक़्क़ी और फ़रोग़ के लिए ख़िदमात अंजाम देने वाले मुख़्तलिफ़

कांग्रेस के रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को मकतूब रवाना करते हुए 11 नवंबर को मौलाना आज़ाद की यौमे पैदाइश तक़ारीब पर उर्दू की तरक़्क़ी और फ़रोग़ के लिए ख़िदमात अंजाम देने वाले मुख़्तलिफ़ शोबे हियात से ताल्लुक़ रखने वाली शख़्सियतों को महकमा अक़लीयती बहबूद की बजाय हुकूमत की जानिब से एवार्ड पेश करने मुतालिबा किया।

उन्हों ने कहा कि सिर्फ़ एवार्ड्स तक़रीब को हैदराबाद तक महदूद रखने की बजाय ज़िलई सतह पर तौसीअ देते हुए 9 ज़ुमरे जर्नलिस्ट, टीचर, तालिबे इल्म, शायर, अदीब, उर्दू और अरबी के टरान्सलेटर, दीनी मदारिस के तालिबे इल्म, स्कॉलर और समाजी कारकुन को भी एवार्ड्स पेश करते हुए उन की हौसला अफ़्ज़ाई की जाए।

उन्हों ने महकमा अक़लीयती बहबूद की मख़लूआ जायदादों पर फ़ौरी तक़र्रुरात और ग़ैर मुस्तक़िल स्टाफ़ को मुस्तक़िल करने पर ज़ोर दिया। उन्हों ने कहा कि जिन अज़ला में उर्दू को दूसरी सरकारी ज़बान का दर्जा दिया गया है, वहां उर्दू की तरक़्क़ी पर ख़ुसूसी तवज्जा दी जाए और हर महकमा में उर्दू मुतर्जिम का तक़र्रुर किया जाए।

TOPPOPULARRECENT