Saturday , August 19 2017
Home / Hyderabad News / 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के लिए हुकूमत असेंबली में क़रारदाद की मंज़ूरी के लिए तैयार

12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के लिए हुकूमत असेंबली में क़रारदाद की मंज़ूरी के लिए तैयार

हैदराबाद 11 नवंबर: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने कहा टी आर एस हुकूमत मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के वादे पर क़ायम है और इस पर अमल आवरी के तरीका-ए-कार का यकीन किया जा रहा है।

हुकूमत क़ानूनी और दस्तूरी माहिरीन से इस मसले पर मुशावरत कर रही है ताके वादे की तकमील में कोई रुकावट पैदा ना हो।मुहम्मद महमूद अली तेलंगाना यूनीयन आफ़ वर्किंग जर्नलिस्ट्स के सहाफ़त से मुलाक़ात प्रोग्राम से ख़िताब करते हुए कहा कि मुहम्मद महमूद अली ने मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि हुकूमत आइन्दा असेंबली मीटिंग में 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के हक़ में क़रारदाद की मंज़ूरी के लिए तैयार है ताहम मर्कज़ी हुकूमत की मंज़ूरी हासिल करने के लिए साज़गार माहौल का इंतेज़ार किया जा रहा है।

उन्होंने कहा कि मर्कज़ की बी जे पी हुकूमत अक़लियतों और खास्कर मुसलमानों को तहफ़्फुज़ात के हक़ में नहीं है लिहाज़ा टी आर एस हुकूमत जल्द-बाज़ी में कोई एसा फ़ैसला करना नहीं चाहती कि मर्कज़ी हुकूमत उसे मुस्तर्द कर दे। उन्होंने कहा कि मुल्क के मौजूदा सियासी हालात के पेशे नज़र मर्कज़ी हुकूमत को तेलंगाना में मुस्लिम तहफ़्फुज़ात में इज़ाफे के लिए राज़ी करने की कोशिश की जा रही है जिसके बाद असेंबली में क़रारदाद मंज़ूर करते हुए मर्कज़ को रवाना किया जाएगा।

उन्होंने बताया कि तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के लिए पेशक़दमी के तौर पर सुधीर कमीशन आफ़ इन्क्वारी किया गया है जो तेलंगाना में अक़लियतों की तालीमी, मआशी और समाजी सूरत-ए-हाल का जायज़ा ले रहा है।

कमीशन की रिपोर्ट मिलते ही उस की सिफ़ारिशात के मुताबिक़ हुकूमत आइन्दा क़दम उठाएगी और बी सी कमीशन क़ायम किया जाएगा। उन्होंने मुसलमानों से कहा कि तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के सिलसिले में चन्द्रशेखर राव‌ संजीदा हैं और वो इस वादे की तकमील को यक़ीनी बनाएंगे।

TOPPOPULARRECENT