Saturday , September 23 2017
Home / Hyderabad News / 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात वर्ंगल लोक सभा ज़िमनी चुनाव में अहम इंतेख़ाबी मौज़ू

12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात वर्ंगल लोक सभा ज़िमनी चुनाव में अहम इंतेख़ाबी मौज़ू

हैदराबाद 05 नवंबर: मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी का मसला वर्ंगल लोक सभा हलक़ा के ज़िमनी चुनाव में अहम इंतेख़ाबी मौज़ू के तौर पर उभर सकता है।

इस मसले पर चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने चुनाव मुहिम में मसरूफ़ वुज़रा से मुशावरत की। बताया जाता हैके चीफ़ मिनिस्टर इस बात पर फ़िक्रमंद हैंके वर्ंगल लोक सभा हलक़ा में अक़लियतों की ताईद के हुसूल के लिए 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के वादे को किस तरह निमटा जाये।

टी आर एस ने इक़तिदार के हुसूल के अंदरून 4 माह 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का वादा किया था। अब जबकि वर्ंगल लोक सभा का ज़िमनी चुनाव टी आर एस हुकूमत के लिए सख़्त आज़माईश का बाइस बन चुका है। एसे में 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात अहम चुनाव मौज़ू बनने का इमकान है।

हुकूमत इस बात पर फ़िक्रमंद हैके चुनाव मुहिम के दौरान इस मुतालिबे के बारे में क्या मौक़िफ़ इख़तियार करे। बताया जाता हैके रियासती वुज़रा चुनाव मुहिम के सिलसिले में वर्ंगल के जिन इलाक़ों का दौरा कर रहे हैं, वहां मुसलमानों की तरफ से 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के वादे की याद-दहानी कराई जा रही है।

टी आर एस को इस बात का अंदेशा हैके अगर इस वादे की तकमील के बारे में मुसबित मौक़िफ़ इख़तियार नहीं किया गया तो इस का फ़ायदा रास्त तौर पर कांग्रेस पार्टी को होगा क्युंकि कांग्रेस ने मुसलमानों की ताईद हासिल करने के लिए इस मसले को चुनाव मौज़ू बनाने का फ़ैसला किया गया जिसका आग़ाज़ कांग्रेस उम्मीदवार के पर्चा नामज़दगी के इदख़ाल से पहले क़ौमी क़ाइदीन ने हैदराबाद में किया।

चीफ़ मिनिस्टर के क़रीबी ज़राए के मुताबिक़ चुनाव मुहिम में मसरूफ़ वुज़रा और क़ाइदीन ने चीफ़ मिनिस्टर से ख़ाहिश की के वो 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के मसले पर पार्टी के मौक़िफ़ की वज़ाहत करें ताके वर्ंगल के मुस्लिम अक़लियती राय दहिंदों को मुतमइन किया जा सके।

चीफ़ मिनिस्टर ने वुज़रा और क़ाइदीन से कहा कि वो किसी भी सूरत में मुस्लिम राय दहिंदों की ताईद को हासिल करने की कोशिश करें और इस के लिए 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के वादे का इआदा किया जाये।

TOPPOPULARRECENT