Wednesday , August 23 2017
Home / District News / 12 फीसद रिजर्वेशन की फ़राहमी पर ज़ोर:कांग्रेस

12 फीसद रिजर्वेशन की फ़राहमी पर ज़ोर:कांग्रेस

हनमकोंडा 29 जनवरी: मंडी बाज़ार वर्ंगल के ताजिरों की तरफ से यौमे जमहूरीया तक़रीब मुनाक़िद की गई और तिरंगा लहराया गया। इस मौके पर तमाम ताजिरों ने मिलकर क़ौमी तराना गाया। हर साल की तरह इस साल भी ताजिरों के दरमियान दोस्ताना मुक़ाबला मुनाक़िद किए गए क्रिकेट, कर्रोम बोर्ड के मुक़ाबले मुनाक़िद किए गए।

इस मुक़ाबलों में जीत हासिल करने वाले टीमों को मेडल दिए गए। इस तमाम नामों को मुख़ातिब करते हुए कांग्रेस क़ाइद याक़ूब अली ने कहा कि वज़ीर आला के चन्द्रशेखर राव‌ को चाहीए कि वो 12 फीसद मुस्लिम रिज़र्वेशन को जल्द से जल्द अमलीजामा पहनाएं। जिस भरोसा और उम्मीद के साथ तमाम तेलंगाना के मुसलमानों ने मिलकर टीआरएस का साथ दें उस की वजह से नई रियासत तेलंगाना में टीआरएस हुकूमत क़ायम हुई।

इन तमाम गरीब मुसलमानों को अपने ज़हन में रखते हुए वज़ीर आला केसीआर 12 फीसद रिज़र्वेशन को अमल को शुरू करें और तेलंगाना के तमाम ज़िलों में पाई जाने वाली मायूसी और बे चीनी को दूर करें वो हर बार कहते हैं कि वो दिए हुए वादे पर अमल करने में लेकिन मुस्लिम क़ौम के दिए हुए वादे पर अमल नहीं कर रहे हैं।

जिससे वो इस वादे पर भी अमल करके अपने आपको वादे का पूरा करने वाला कहिलाय। तेलंगाना के आम लोगों के साथ साथ मुस्लिम क़ौम को भी उभरने का मौक़ा फ़राहम करें कमीशन वगैरह के बहाना ना करें बल्कि अपने दिए हुए वादे को पूरा करें

TOPPOPULARRECENT