Saturday , August 19 2017
Home / Khaas Khabar / 15 हज़ार नौजवानों को मुलाज़िमतें, अहकामात पर चीफ़ मिनिस्टर के दस्तख़त

15 हज़ार नौजवानों को मुलाज़िमतें, अहकामात पर चीफ़ मिनिस्टर के दस्तख़त

हैदराबाद 27 जुलाई:हुकूमत तेलंगाना ने एक तवील अर्सा से मुलाज़िमतों के हुसूल के लिए मुंतज़िर तालीमयाफ्ता बेरोज़गार अफ़राद के लिए 15 मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात में पंद्रह हज़ार जायदादों पर तक़र्रुत की ख़ुशख़बरी दी है।

और इस से मुताल्लिक़ फाईल पर दस्तख़त कर के चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने पंद्रह हज़ार जायदादों को फ़िलफ़ौर पर करने के लिए ग्रीन सिगनल दे दिया। और बताया जाता हैके इन मुलाज़िमतों के हुसूल के लिए बेरोज़गार तालीम-ए-याफ़ता अफ़राद जो एक तवील अर्सा से मुलाज़मतों के हुसूल के लिए कोशां थे मुक़र्ररा हद उम्र से भी तजावुज़ कर गए थे उन्हें इन तक़र्रुत में दस साल उम्र ज़ाइद होजाने वाले तालीमयाफ्ता बेरोज़गार अफ़राद मुक़र्ररा उम्र से दस साल ज़ाइद उम्र वाले तालीमयाफ्ता बेरोज़गार अफ़राद को मुलाज़िमतों के हुसूल का मौक़ा फ़राहम किया गयाहै।

बावसूक़ सरकारी ज़राए ने ये बात बताई और कहा कि तक़र्रुत के पहले मरहला में पुलिस महिकमा से ताल्लुक़ रखने वाले दुसरे शोबाजात में 8 हज़ार जायदादों पर तक़र्रुत करने महिकमा तवानाई में 2681 जायदादों के अलावा दुसरे मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात में 4300 जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाने के लिए ज़रूरी हिदायात चीफ़ मिनिस्टर ने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को दी हैं।

TOPPOPULARRECENT