Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / 21 सितंबर को दिल्ली में किसानों के मसाइल पर इजलास- नायडू

21 सितंबर को दिल्ली में किसानों के मसाइल पर इजलास- नायडू

हैदराबाद । 9 । नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : किसानों के मसाइल को हल करवाने और मर्कज़ी हुकूमत को इक़दामात पर मजबूर करने 21 सितंबर को क़ौमी सतह पर किसानों के मसाइल के हल केलिए इजलास मुनाक़िद किया जाएगा । सदर तेलगुदेशम मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू

हैदराबाद । 9 । नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : किसानों के मसाइल को हल करवाने और मर्कज़ी हुकूमत को इक़दामात पर मजबूर करने 21 सितंबर को क़ौमी सतह पर किसानों के मसाइल के हल केलिए इजलास मुनाक़िद किया जाएगा । सदर तेलगुदेशम मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ने अपनी रईतो पूर्व बाटा पदयात्रा के दौरान सहाफ़ीयों से बातचीत के दौरान ये बात कही ।

उन्हों ने बताया कि मर्कज़ी हुकूमत को किसानों की फ़लाह-ओ-बहबूद के इक़दामात के लिए मजबूर करने के मक़सद से 21 नवंबर को नई दिल्ली में हमख़याल सयासी जमातों और किसान तंज़ीमों का इजलास मुनाक़िद किया जाएगा । जिस में मुल्क भर में बिलख़सूस आंधरा प्रदेश में किसानों की अबतर सूरत-ए-हाल पर तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा । मिस्टर नायडू ने बताया कि रियासत में मुल़्क की तारीख़ में पहली मर्तबा किसानों ने तर्क पेशा करते हुए अपनी बेबसी का इज़हार किया । उन्हों ने बतायाकि हुकूमत आफ़ात समावी का शिकार किसानों को क़र्ज़ा जात की फ़राहमी में नाकाम होगई है ।

मिस्टर नायडू ने कहा कि हुकूमत की ग़ैर मौज़ूं दरआमदात-ओ-बरामदात की पालिसी के सबब मुल्क भर में किसान परेशान हैं । उन्हों ने बताया कि रियासत आंधरा प्रदेश में किसानों के मसाइल पर बारहा नुमाइंदगी के बावजूद हुकूमत कुछ भी करने के मौक़िफ़ में नहीं है । मिस्टर नायडू ने बताया कि तलगो देशम पार्टी की बारहा तवज्जा दहानी के सबब रियास्ती हुकूमत ने आंधरा प्रदेश के कई मंडलों को ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा क़रार दिया है । मिस्टर नायडू ने बतायाकि 21 नवंबर को मुनाक़िद होरहे इजलास के बाद क़ौमी सतह पर किसानों की फ़लाह-ओ-बहबूद केलिए तहरीक चलाने के फ़ैसले किए जाऐंगे ।

TOPPOPULARRECENT