Tuesday , October 17 2017
Home / India / 22 मफ़रूर मुल्ज़िमीन की गिरफ़्तारी के लिए इनाम का ऐलान

22 मफ़रूर मुल्ज़िमीन की गिरफ़्तारी के लिए इनाम का ऐलान

मुज़फ़्फ़रनगर फ़सादात‌ के ख़ातियों की इत्तेला देने पर 2,500 रुपये

मुज़फ़्फ़रनगर फ़सादात‌ के ख़ातियों की इत्तेला देने पर 2,500 रुपये

गुज़िश्ता बरस हुए मुज़फ़्फ़रनगर फ़सादात‌ में फ़ोगाना और लिंक देहात में 6 इजतिमाई इस्मत रेज़ि के मुक़द्दमात में माख़ूज़ 22 मफ़रूर मुल्ज़िमीन की गिरफ़्तारी के लिए पुलिस ने 2,500 रुपये नक़द इनाम का ऐलान किया है जो इन मुल्ज़िमीन के मुताल्लिक़ कोई इत्तेला फ़राहम करे।

एस एस पी मिस्टर एच एन सिंह ने कहा है कि इजतिमाई इस्मत रेज़ि के वाक़िये के बाद से ये 22 मुल्ज़िमीन मफ़रूर हैं और उनकी गिरफ़्तारी के लिए जो कोई इत्तेला फ़राहम करेगा, उसे 2,500 रुपये नक़द इनाम दिया जाएगा। गुज़िश्ता बरस हुए फ़सादात‌ की तहक़ीक़ात करनेवाली एस आई टी (स्पैशल इंवेसटिगैशन टीम) ने इजतिमाई इस्मत रेज़ि के 6 वाक़ियात में 25 मुल्ज़िमीन की शनाख़्त की है।

वाज़िह रहे कि 6 ख़वातीन ने पुलिस में शिकायत की थी कि फ़सादात‌ के दौरान उनकी इजतिमाई इस्मत रेज़ि की गई और उनके घरों को नज़र-ए-आतिश कर दिया गया। एस आई टी इन्सपेक्टर माला यादव के बमूजब सिर्फ़ तीन मुल्ज़िमीन की शनाख़्त वेद पाल, राखी और महीशवीर के तौर पर की गई है और उन्हें गिरफ़्तार भी किया गया है जबकि इन इजतिमाई इस्मत रेज़ि में मुलव्विस दीगर 22 मुल्ज़िमीन हुनूज़ मफ़रूर हैं। मुख़्तलिफ़ फ़सादात‌ में तक़रीबन 800 मुल्ज़िमीन की शनाख़्त की गई है जोकि ज़िला में रौनुमा होने वाले फ़सादात‌ में मुलव्विस हैं।

TOPPOPULARRECENT