Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / 26 जनवरी को अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील

26 जनवरी को अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील

हैदराबाद 16 जनवरी (सियासत न्यूज़) कांग्रेस के सीनियर क़ाइद और साबिक़ रियासती वज़ीर डाक्टर शंकर राव ने कहा कि 26 जनवरी को अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील दी जाएगी। हल्का कंटोनमेंट बोर्ड के रुक्न असेंबली डाक्टर शंकर राव ने कहा कि अलहदा

हैदराबाद 16 जनवरी (सियासत न्यूज़) कांग्रेस के सीनियर क़ाइद और साबिक़ रियासती वज़ीर डाक्टर शंकर राव ने कहा कि 26 जनवरी को अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील दी जाएगी। हल्का कंटोनमेंट बोर्ड के रुक्न असेंबली डाक्टर शंकर राव ने कहा कि अलहदा रियासत की तशकील का फ़ैसला हाई कमान तक़रीबन कर चुकी है, जिस के इशारे उन्हें दिल्ली ज़राए से मिल रहे हैं।

उन्हों ने कहा कि रियासती वज़ीर जी श्रीनिवास को कांग्रेस के बारे में बात करने का अख़लाक़ी हक़ नहीं है, क्योंकि वो कांग्रेस की तारीख़ से वाक़िफ़ नहीं हैं और ना ही उन्हों ने पार्टी की कोई ख़िदमत की है, उन्हें विज़ारत तोहफ़े में मिली है।

कांग्रेस हाई कमान के ख़िलाफ़ उन का बाग़ियाना तेवर क़ाबिले मुज़म्मत है। उन्हों ने कहा कि कांग्रेस के मुंतख़ब अवामी नुमाइंदे पार्टी सदर सोनीया गांधी की क़ियादत में कामयाब हुए हैं।

लिहाज़ा पार्टी हाई कमान का फ़ैसला क़बूल करना पार्टी क़ाइदीन और कारकुनों की ज़िम्मेदारी है। उन्हें यक़ीन है कि 28 जनवरी से क़ब्ल तेलंगाना के हक़ में फ़ैसला हो जाएगा।

TOPPOPULARRECENT