Wednesday , October 18 2017
Home / India / 2G अस्क़ाम, सुब्रामणियम स्वामी को फाईल दी जाएगी

2G अस्क़ाम, सुब्रामणियम स्वामी को फाईल दी जाएगी

नई दिल्ली 09 नवंबर (पी टी आई) दिल्ली की अदालत ने आज सी बी आई को हिदायत दी कि वो 2G स्पॆकट्रम् तख़सीस से मुताल्लिक़ फाईल की एक नक़ल जनता पार्टी के सदर सुब्रामणियम स्वामी के हवाले करे जो उस वक़्त के वज़ीर फ़ीनानस पी चिदम़्बरम के ख़िलाफ़ इस केस म

नई दिल्ली 09 नवंबर (पी टी आई) दिल्ली की अदालत ने आज सी बी आई को हिदायत दी कि वो 2G स्पॆकट्रम् तख़सीस से मुताल्लिक़ फाईल की एक नक़ल जनता पार्टी के सदर सुब्रामणियम स्वामी के हवाले करे जो उस वक़्त के वज़ीर फ़ीनानस पी चिदम़्बरम के ख़िलाफ़ इस केस में कार्रवाई करने की ख़ाहिश रखते हैं।

स्पैशल सी बी आई जज ओ पी सावनी की हिदायत के मुताबिक़ सी बी आई ये फाईल स्वामी के हवाले करेगी।

सुब्रामणियम स्वामी ने अदालत से ख़ाहिश की थी कि उन्हें अक्टूबर 2009-ए-में सी बी आई की जानिब से ज़बत करदा दस्तावेज़ात को हवाले किया जायॆ।

उन्होंने अपनी दरख़ास्त में जो आज अदालत के सामने पेश की कहा कि ये फाइलें चिदम़्बरम की दस्तख़त और तौसीक़ पर मुश्तमिल हैं जिस से साबित होता है कि 2G स्क़ाम में इन का भी मुबय्यना रोल है।

स्वामी की शिकायत की समाअत के बाद अदालत ने कहा कि मुझे इतमीनान है कि सी बी आई एस फाईल की एक कापी को क़वाइद के मुताबिक़ दरख़ास्त गुज़ार के हवाले करेगी। स्वामी ने अदालत से कहा था कि इस केस के लिए ये फाईल निहायत ही ज़रूरी है।

सी बी आई के रिकार्ड के मुताबिक़ इस फाईल को सी बी आई ने फोटोकॉपी करा लिया है इस की एक नक़ल स्वामी को दी जाएगी।

TOPPOPULARRECENT