Saturday , October 21 2017
Home / India / 2G स्क़ाम 4.19 लाख करोड़ का तुख़मीनी ख़सारा का इन्किशाफ़: विनोद राय्

2G स्क़ाम 4.19 लाख करोड़ का तुख़मीनी ख़सारा का इन्किशाफ़: विनोद राय्

नई दिल्ली 16 नवंबर (पी टी आई) विनोद राय ने आज इन्किशाफ़ किया कि इन के साबिक़ साथी आर पी सिंह ने 2G स्पक्ट्रम् तख़सीसात ने 4.1 लाख करोड़ रुपय के तुख़मीनी ख़सारा ज़ाहिर किया था जो उन के इस दावा से मुतज़ाद है कि उन्हें 1.76 लाख करोड़ रुपय का ख़सारा से इत्त

नई दिल्ली 16 नवंबर (पी टी आई) विनोद राय ने आज इन्किशाफ़ किया कि इन के साबिक़ साथी आर पी सिंह ने 2G स्पक्ट्रम् तख़सीसात ने 4.1 लाख करोड़ रुपय के तुख़मीनी ख़सारा ज़ाहिर किया था जो उन के इस दावा से मुतज़ाद है कि उन्हें 1.76 लाख करोड़ रुपय का ख़सारा से इत्तिफ़ाक़ करने केलिए मजबूर किया गया था।

सी ए जी ने उन के ख़िलाफ़ दस्तूरी इख़्तयारात से तजावुज़ , वज़ीर-ए-आज़म की जानिब से उन के ख़िलाफ़ उज़्र और ना गुफ़्ता बह हालात विरसा में मिलने से मुताल्लिक़ तमाम इल्ज़ामात को मुस्तर्द करदिया । मिस्टर राय ने कहा कि 2G रिपोर्ट पर आडीटरस की तरफ़ से मीडीया को फ़राहम करदा तफ़सीलात में भी कोई ग़लती नहीं की।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि इस अमल पर 1988 -ए-से तख़लीद की जा रही है जिस को मद्रास हाइकोर्ट ने 2004 -ए-में जायज़ क़रार दिया था। अस्क़ाम की तहक़ीक़ात करनेवाली मुशतर्का पारलीमानी कमेटी के इजलास पर हाज़िर होते हुए मिस्टर राय ने मिस्टर आर पी सिंह के इस दावा को मुस्तर्द करदिया कि उन्हें क़तई रपोर पर दस्तख़त केलिए मजबूर किया गया था जिस में ज़्यादा से ज़्यादा तुख़मीनी ख़सारा 1.76 लाख करोड़ रुपय ज़ाहिर किया गया था।

TOPPOPULARRECENT