Saturday , October 21 2017
Home / District News / 355 इंग्लिश मीडियम स्कूल्स में उर्दू ज़बान नज़र अंदाज

355 इंग्लिश मीडियम स्कूल्स में उर्दू ज़बान नज़र अंदाज

महबूबनगर, १० फरवरी ( फ़याकस ) डायरेक्टर आफ़ स्कूल्स एजूकेशन आंधरा प्रदेश ने राष्ट्रीय माध्यमिक सिक्षा अभियान के तहत 355 इंग्लिश मीडियम स्कूल्स को अपने ऐलान मौरख़ा 6 फरवरी 2012 के तहत क़ायम किया है । इस में दूसरी ज़बान के तौर पर तलगो और हिन्द

महबूबनगर, १० फरवरी ( फ़याकस ) डायरेक्टर आफ़ स्कूल्स एजूकेशन आंधरा प्रदेश ने राष्ट्रीय माध्यमिक सिक्षा अभियान के तहत 355 इंग्लिश मीडियम स्कूल्स को अपने ऐलान मौरख़ा 6 फरवरी 2012 के तहत क़ायम किया है । इस में दूसरी ज़बान के तौर पर तलगो और हिन्दी को ही जगह दी गई है ।

लेकिन उर्दू को पूरी तरह नज़र अंदाज किया गया है । इस आलामीया के तहत 355 प्रिंसीपल 710 पी जी टी तेलगू टीचर्स 355 टी जी टी तेलगूटीचर्स , 355 टी जी टी हिन्दी टीचर्स और दीगर मज़ामीन के जुमला 6745 असातिज़ा के तक़र्रुत की मंज़ूरी भी दी गई है ।

इस तरह मुस्लिम तलबा-ए-और उर्दू ज़बान को जदीद तरक़्क़ी से महरूम रखा गया है । दाख़िला लेने पर मुस्लिम तलबा-ए-को लाज़िमी तौर पर तेलगो या हिन्दी सीखने पर मजबूर किया गया है ।इसलिए तंज़ीम हज़ा रियास्ती वज़ीर-ए-आला , दीगर वुज़रा तालीम और रियास्ती मुस्लिम एम पी , एम एल ए और एम एल सी को याददाश्त रवाना कर रही है ।

जिस में उर्दू को लाज़िमी तौर पर दूसरी ज़बान के तहत मुंदरजा बाला मॉडल स्कूल्स में जगह देने की गुज़ारिश की गई है

TOPPOPULARRECENT