Tuesday , October 24 2017
Home / Sports / 5 वां दिन बारिश की नज़र ,न्यूज़ीलैंड – इंगलैंड दूसरा टेस्ट ड्रा

5 वां दिन बारिश की नज़र ,न्यूज़ीलैंड – इंगलैंड दूसरा टेस्ट ड्रा

वेलिंगटन 19 मार्च : इंगलैंड की न्यूज़ीलैंड के ख़िलाफ़ कामयाबी की उमीदों पर दूसरे टेस्ट के पांचवें दिन पानी भ‌र गया क्योंकि पांचवें दिन के खेल में एक भी गेंद नहीं फेंकी जा सकी और इस तरह दूसरा टेस्ट भी ड्रा रहा । इस टेस्ट मुक़ाबले में इंग्लिश टीम ने ना सिर्फ़ मेज़बान टीम पर अपना ग़लबा बरक़रार रखा था बल्कि वो कामयाबी के क़रीब भी थी क्योंकि न्यूज़ीलैंड टीम फॉलो आन के बाद दूसरी इनिंगज़ में दो विकटों के नुक़्सान के बाद 162 रंज़ बना पाई थी ।

उसे इंग्लिश टीम को दुबारा बैटिंग केलिए मजबूर करने केलिए हनूज़ 49 रंज़ की ज़रूरत थी चूँकि इंगलैंड ने अपनी पहली इनिंगज़ में 465 रंज़ स्कोर किए थे । पीर के दिन एक भी गेंद का खेल ना होसका जिस पर झुंझलाहट का शिकार इंग्लिश कप्तान एलेस्टर कुक ने एतराफ़ किया कि उनकी टीम इस मुक़ाबले में खेल पर मुक़ाबला क़ाबू पा लिया था और उसे कामयाबी की उम्मीद थी ।

न्यूज़ीलैंड और इंगलैंड के दरमयान इबतिदाई दो मुक़ाबले बगै़र किसी नतीजा के ख़त्म हुए हैं और इस तरह सीरीज़ का तीसरा और फ़ैसलाकुन मुक़ाबला जुमा को ऑकलैंड में खेला जाएगा जिस के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कुक ने कहा कि इस ड्रा होने वाले मुक़ाबले में इंग्लिश टीम केलिए चंद मुसबत पहलू हैं ।

क्योंकि हम इस मुक़ाबले में कामयाबी के करीब‌ में थे लिहाज़ा हम इन मुसबत पहलूओ को बरक़रार रखते हुए तीसरे मुक़ाबले में कामयाबी के इरादे हैं । एलेस्टर कुक के मुताबिक‌ इस ड्रा होने वाले टेस्ट में ख़सूसन कियून पीटरसन और माट प्रयार की निस्फ़ सेंचुरियाँ क़ाबिल-ए-ज़िकर हैं ।

पीटरसन ने 73 और प्रयार ने 82 रंज़ की इनिंग खेली है । इलावा अज़ीं ऑलराउंडर स्टीवरड ब्रॉड ने पहली इनिंगज़ में 51 रंज़ के इव्ज़ 6 खिलाड़ियों को आउट करते हुए न्यूज़ीलैंड को पहली इनिंगज़ ने फॉलो आन पर मजबूर किया । दूसरी जानिब न्यूज़ीलैंड टीम के कप्तान ब्रेंडन मक्का लिम ने कहा कि इस मुक़ाबले में उनकी टीम हर महाज़ पर शिकस्त खा चुकी थी जैसा के इबतिदाई टेस्ट में यहां उन की टीम को सबक़त हासिल थी ।

वहां बारिश ने मुक़ाबले मुतास्सिर किया इसी तरह यहां जब उनकी टीम मुक़ाबले में बिछड़ चुकी थी तब बारिश ने उन्हें शिकस्त से महफ़ूज़ रखा । दोनों टीमें ऑकलैंड का रुख़ करेंगी जहां सीरीज़ का तीसरा और फ़ैसलाकुन टेस्ट खेला जाएगा । ऑकलैंड के मौसम के मुताल्लिक़ पेश क़ियासी की जा रही है कि ये क्रिकेट केलिए बेहतर रहे और यहां की विकेट में मज़ीद उछाल रहेगा ।

TOPPOPULARRECENT