Thursday , October 19 2017
Home / Khaas Khabar / 50 फ़ीसद मुलाज़मत दर्ज फ़हरिस्त ज़ात , दर्ज फ़िहरिस्त क़बाइल और अकलियती फ़िर्क़ा के लिए

50 फ़ीसद मुलाज़मत दर्ज फ़हरिस्त ज़ात , दर्ज फ़िहरिस्त क़बाइल और अकलियती फ़िर्क़ा के लिए

हैदराबाद, 11 अक्तूबर (यू एन आई) वज़ीर-ए-आला एन किरण कुमार रेड्डी ने दर्ज फ़हरिस्त ज़ात, दर्ज फ़हरिस्त क़बाइल, पसमांदा तबक़ात और अक़ल्लीयती उम्मीदवारों के लिए राजीव युवा करना लो के तहत 50 फ़ीसद मुलाज़मतें यक़ीनी बनाने का इरादा किया है। जिस का

हैदराबाद, 11 अक्तूबर (यू एन आई) वज़ीर-ए-आला एन किरण कुमार रेड्डी ने दर्ज फ़हरिस्त ज़ात, दर्ज फ़हरिस्त क़बाइल, पसमांदा तबक़ात और अक़ल्लीयती उम्मीदवारों के लिए राजीव युवा करना लो के तहत 50 फ़ीसद मुलाज़मतें यक़ीनी बनाने का इरादा किया है। जिस का मक़सद आइन्दा तीन बरसों में 15 लाख मुलाज़मतें फ़राहम करना है।

वज़ीर-ए-आला ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के हाथों एक ही दिन में एक लाख तकरीरो का हुक्म देने से मुताल्लिक़ हिक्मत-ए-अमली तैय्यार करने की भी हिदायत दी है।

वज़ीर-ए-आला के दफ़्तर की एक रीलीज़ के मुताबिक़ वज़ीर-ए-आला ने 20 का बीनी वुज़रा , सरकारी विहिप और सीनीयर अफसरान के साथ कल राजीव युवा करना लो से मुताल्लिक़ पेशरफ़्त का जायज़ा लिया।

वज़ीर-ए-आला ने कहा कि कन्फेडरेशन आफ़ इंडियन इंडस्ट्री ने आंध्रा प्रदेश में 2015 तक 70 से 80 लाख मुलाज़मीन की ज़रूरत का अंदाज़ा लगाया ,जिस में ग़ैर हुनरमंद मुलाज़मीन की तादाद 30 से 35 लाख होगी।

TOPPOPULARRECENT