Tuesday , October 17 2017
Home / Crime / 6 अफ़राद को गोली मार दी गई, दीगर 8 ज़ख़मी

6 अफ़राद को गोली मार दी गई, दीगर 8 ज़ख़मी

मुस्लिम तलबा(students) क़ाइदीन पर फायरिंग , एक 14 साला लड़का संगबारी में हलाकनशीबी आसाम के कोकराझार टाव‌न में दो फ़िरक़ों के दरमयान(बीच‌) हमलों के नतीजा में से कम 6 अफ़राद को गोली मार दी गई और दीगर 6 गोली लगने से ज़ख़मी होगए जिस के बाद इस इलाक़ा में कर्फ़यू नाफ़िज़ करते हुए फ़ौज को चौकस रखा गया है।

पुलिस ज़राए ने कहा कि ज़िला कोकराझार के कोकराझार पुलिस स्टेशन के हदूद में कल रात जूते पर के क़रीब चंद नामालूम अफ़राद ने ममनूआ तख़रीबकार ग्रुप बोडो लिबरेशन टाईगर्स (बी उल्टी) के चार साबिक़ इंतहापसंदों को गोली मार दी। बादअज़ां एक मुश्तबा जवाबी हमले में नामालूम अफ़राद ने फायरिंग की जिस में एक 60 साला शख़्स सआदत हुसैन हलाक और दीगर 4 अफ़राद ज़ख़मी होगए।

ये वाक़िया दौरा मारी में पेश आया। नारा बारी में एक 14 साला लड़के ज़ाकिर हुसैन को संगबारी के ज़रीया हलाक करदिया गया। इस वाक़िया के बाद फकीरा ग्राम पुलिस स्टेशन हदूद में को डाला दोहा के क़रीब मुसल्लह अफ़राद ने दीगर 4 को ज़ख़मी करदिया। शुबा किया जाता है कि ऑल बोडोलैंड माइनारीटी स्टूडैंटस यूनीयन के बानी सदर मुहिब उल-इस्लाम और अबदुल्सिददीख‌ शेख़ जैसे दो तलबा-ए-क़ाइदीन फायरिंग में ज़ख़मी होजाने के बाद तशद्दुद फूट पड़ा।

तहालात बेक़ाबू होजाने के बाद दोपहर 12 बजे से कल सुबह 6 बजे तक कर्फ़यू नाफ़िज़ करदिया गया। ज़िला के दीगर हिस्सों में दफ़ा 144 के तहत इमतिनाई अहकाम नाफ़िज़ करदिए गए। आई जी पी (बेटी ए डी) ऐस एन सिंह ने कहा कि हस्सास इलाक़ों में फ़ौज को चौकस रखा गया है और ज़ाइद स्कियोरटी फोर्सेस ताय्युनात किए गए हैं। बोडोलैंड टाईगर्स के चार मुश्तबा हमलों की प्रदीप टरज़ारी, जनगसार बोडो, जतिन गवयारी और ध्रुव बाजीवती गवयारी की हैसियत से शनाख़्त की गई है।

TOPPOPULARRECENT