Sunday , October 22 2017
Home / India / FDI तनाज़ा ( विवाद) : मनमोहन और सोनीया की 28 अक्टूबर को रैली में शिरकत

FDI तनाज़ा ( विवाद) : मनमोहन और सोनीया की 28 अक्टूबर को रैली में शिरकत

नई दिल्ली, ०३ अक्टूबर ( एजैंसीज़) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और सदर कांग्रेस सोनीया गांधी मल्टी ब्रांड रीटेल में रास्त बैरूनी सरमाया कारी (FDI) और यू पी ए हुकूमत के दीगर असलाहाती प्रोग्राम्स के ख़िलाफ़ अपोज़ीशन की तन्क़ीदों ( समीक्षाओं) का मुं

नई दिल्ली, ०३ अक्टूबर ( एजैंसीज़) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और सदर कांग्रेस सोनीया गांधी मल्टी ब्रांड रीटेल में रास्त बैरूनी सरमाया कारी (FDI) और यू पी ए हुकूमत के दीगर असलाहाती प्रोग्राम्स के ख़िलाफ़ अपोज़ीशन की तन्क़ीदों ( समीक्षाओं) का मुंहतोड़ जवाब देने 28 अक्टूबर को मुनाक़िद शुदणी ( आयोजित) एक रैली से ख़िताब करेंगे ।

इत्तिलाआत के मुताबिक़ राम लीला ग्राउंड में राहुल गांधी भी रैली को ख़िताब करने वालों में शामिल रहेंगे । रैली में कांग्रेस की क़ियादत वाली रियास्तों के वुज़राए आला पी सी सी सरबराहान और पार्टी-ओ-हुकूमत के सीनीयर क़ाइदीन ( नेता) भी शिरकत करेंगे ए आई सी सी जनरल सेक्रेटरी जनार्धन द्विवेदी ने एक ख़बररसां एजेंसी को बताया कि रैली मुल़्क की मौजूदा सूरत-ए-हाल पर मर्कूज़ होगी ।

याद रहे कि गुज़शता हफ़्ता कांग्रेस वर्किंग कमेटी का इजलास ( मीटींग) सोनीया गांधी की क़ियादत (नेतृत्व) में मुनाक़िद ( आयोजित) हुआ था जिस में रैली मुनज़्ज़म करने का फ़ैसला किया गया था । रैली के ज़रीया ही हुकूमत के असलाहाती इक़दामात को वाज़िह करते हुए सोनीया गांधी ने बी जे पी को उसकी मनफ़ी (नकारात्मक/Negative) सियासत पर शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाया था ।

रैली में अवाम को मल्टी ब्रांड रीटेल में FDI के फ़ायदों के बारे में बताया जाएगा । यही नहीं बल्कि यू पी ए हुकूमत की दीगर असलाहाती इक़दामात के बारे में भी अवाम को तमाम तर तफ़सीलात से आगाह किया जाएगा जिस की वजह से मुल़्क की मईशत ( माली हालात) एक बार फिर सँभल गई है।

मुल्क में पाई जाने वाली ताज़ा तरीन सूरत-ए-हाल पर भी रैली के दौरान ग़ौर-ओ-ख़ौज़ किया जाएगा । यहां एक जलसा से ख़िताब करते हुए दिल्ली की वज़ीर-ए-आला शीला दिक्षित ने कहाकि आइन्दा आने वाले दिनों में अवाम को यू पी ए हुकूमत की मुख़्तलिफ़ असलाहाती पालिसीयों के बारे में समझाने के लिए मुतअद्दिद ( आयोजित होने वाली) रैलियों का एहतिमाम किया जाएगा ।

जिन में कुछ रैलियां ऐसी होंगी जिन में वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और सोनीया गांधी शिरकत करेंगे । दिल्ली के एक सीनीयर कांग्रेसी क़ाइद ने बताया कि FDI के मौज़ू ( विषय) पर 28अक्टूबर को मुनाक़िद शुदणी रैली अपनी नौईयत की पहली रैली होगी जिस में वज़ीर-ए-आज़म और सोनीया गांधी शिरकत करेंगे ।

वज़ीर कॉमर्स आनंद शर्मा ने भी इजलास से ख़िताब करते हुए कहा कि FDI से मुताल्लिक़ बी जे पी अवाम को गुमराह करेंगे जबकि NDAहुकूमत के ज़माने में मल्टी ब्रांड सेक्टर में सद फ़ीसद FDI की ताईद ( समर्थन) की गई थी ।

TOPPOPULARRECENT