Saturday , August 19 2017
Home / Hyderabad News / GHMC में किसी की ताईद के बग़ैर टी आर एस को अक्सरीयत

GHMC में किसी की ताईद के बग़ैर टी आर एस को अक्सरीयत

ग्रेटर हैदराबाद म्यूनसिंपल कारपोरेशन के मुजव्वज़ा इंतिख़ाबात में टी आर एस वाहिद बड़ी पार्टी के तौर पर उभरेगी और पार्टी क़ियादत को यक़ीन है कि अरकाने पार्लियामेंट, असेंबली और कौंसिल के वोट के ज़रीए कारपोरेशन में बाआसानी अक्सरीयत हासिल हो जाएगी।

पार्टी को यक़ीन है कि आइन्दा एक माह में पार्टी के मौक़िफ़ को मज़ीद मुस्तहकम कर लिया जाएगा। ग्रेटर इंतिख़ाबात से क़ब्ल चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव ने बाअज़ क़ौमी इदारों के ज़रीए सर्वे का एहतेमाम किया जिसके ज़रीए ग्रेटर राय दहिंदों की राय जानने की कोशिश की गई।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि अगर्चे पार्टी के मौक़िफ़ के बारे में बेशतर सर्वे मुसबत पाए गए हैं लेकिन चीफ़ मिनिस्टर ने तमाम सर्वे रिपोर्ट्स को यकजा करते हुए सियासी पंडितों के ज़रीए जो नतीजा अख़ज़ किया है इस के मुताबिक़ मौजूदा सूरते हाल में टी आर एस की लहर है और पार्टी 70 ता 80 नशिस्तों के साथ वाहिद बड़ी पार्टी के तौर पर उभरने की ताक़त रखती है।

चीफ़ मिनिस्टर को यक़ीन है कि उन्हें मेयर और डिप्टी मेयर के ओहदा पर अपने उम्मीदवार को नामज़द करने के लिए किसी जमात की ताईद की ज़रूरत नहीं पड़ेगी क्योंकि नताइज के बाद अक्सरीयत के लिए दरकार कोर्पोरेट्स की ताईद हासिल हो जाएगी। तमाम तबक़ात के साथ टिक्टों की तक़सीम में मुकम्मल इन्साफ़ किया जाएगा।

मुक़ामी सियासी जमाती के साथ इमकानी दरपर्दा मुफ़ाहमत के बारे में सवाल पर हनुमंत राव ने कहा कि दरपर्दा या खुले आम मुफ़ाहमत का कोई सवाल ही पैदा नहीं होता।

TOPPOPULARRECENT