Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / HZCT की जानिब से पोलीस रिकरोटमेनट के उम्मीदवारों केलिए ट्रेनिंग प्रोग्राम

HZCT की जानिब से पोलीस रिकरोटमेनट के उम्मीदवारों केलिए ट्रेनिंग प्रोग्राम

हैदराबाद 3 दिसंबर : ( प्रेस नोट ) : जनाब ग़ियास अलुद्दीन बाबू ख़ां चेयरमैन हैदराबाद ज़कवात एंड चैरिटेबल ट्रस्ट के मुताबिक़ हुकूमत आंधरा प्रदेश की जानिब से रियासत भर में 24000 पोलीस कांस्टेबलस का तक़र्रुर अमल में लाया जा रहा है । इस रकर

हैदराबाद 3 दिसंबर : ( प्रेस नोट ) : जनाब ग़ियास अलुद्दीन बाबू ख़ां चेयरमैन हैदराबाद ज़कवात एंड चैरिटेबल ट्रस्ट के मुताबिक़ हुकूमत आंधरा प्रदेश की जानिब से रियासत भर में 24000 पोलीस कांस्टेबलस का तक़र्रुर अमल में लाया जा रहा है । इस रकरोटमनट के लिये उसे उम्मीदवार जिन की तालीमी काबिलियत एंटर मेडेट (10+2) उम्र 22 साल सेज़ाइद ना हूँ दरख़ास्त दे सकते हैं ।

उसे मुस्लिम उम्मीदवार जो दरख़्वास्तें दाख़िल करचुके हूँ उन के तक़र्रुर को यक़ीनी बनाने के लिये हैदराबाद ज़कवात एंड चैरिटेबल ट्रस्ट की जानिबसे रियासत आंधरा प्रदेश के तीनों इलाक़ा तेलंगाना , राइलसेमा और साहिली आंधरा में ट्रेनिंग सैंटरज़ क़ायम किए गए हैं । HZCT ने ये तै किया है कि कम अज़ कम 2000 मुस्लिम उम्मीदवारों को इसी तरबियत फ़राहम की जाएगी जिस से उन का तक़र्रुर यक़ीनीबने ।

जनाब ग़ियास अलुद्दीन बाबू ख़ां ने बताया कि देहातों के मुस्लमान हुकूमत के बेशतरऐलानात से बेख़बर रहते हैं और ना उन्हें 4 फीसद रिज़र्वेशन से वाक़फ़ियत है । उसे में ला एंड आर्डर के इस कलीदी शोबा में मुस्लमानों का हौसला अफ़ज़ा-ए-तनासुब क़ायम करने के लिये मुस्लमानों में शऊर पैदा करना वक़्त की अहम ज़रूरत है । मुस्लिम उम्मीदवारों सेख़ाहिश है कि इस मौक़ा से फ़ायदा उठाएं ।

HZCT की जानिब से चलाए जा रहे मुताल्लिक़ाट्रेनिंग सैंटरज़ से रुजू हूजाएं । जहां जिस्मानी तरबियत के साथ साथ ऐंटरैंस टसटइमतिहान की मश्क़ कराई जा रही है । शहर हैदराबाद के उम्मीदवार (CETI) सैंटर से रुजूहोसकते हैं । जिस की सरपरस्ती जनाब बशारत अनजीनर के ज़िम्मा है । इलावा इस के जो उम्मीदवार अज़ला के दीगर ट्रेनिंग इंस्टीट्यूट्स में दाख़िला लिये हैं उन्हें HZCT कीजानिब से ट्रेनिंग फीसदी जाएगी । शहर हैदराबाद के लिये 9866556903 पर रब्त किया जा सकता है ।।

TOPPOPULARRECENT