Thursday , October 19 2017
Home / Islami Duniya / ISIS के ख़िलाफ़ तुर्क एयरबेस के इस्तिमाल की इजाज़त

ISIS के ख़िलाफ़ तुर्क एयरबेस के इस्तिमाल की इजाज़त

अमरीकी हुक्काम के मुताबिक़ तुर्की ने अमरीका को शिद्दत पसंद तंज़ीम दौलत इस्लामीया के ख़िलाफ़ फ़िज़ाई कार्यवाईयों के लिए शाम की सरहद के क़रीब वाक़ै एयरबेस के इस्तिमाल की इजाज़त दे दी है। ये मुआहिदा कई माह के मुज़ाकरात के बाद तै पाया है ताहम तुर्की की जानिब से ताहाल उस की तसदीक़ नहीं हुई।

ये मुआहिदा शाम और तुर्की की सरहद पर दौलते इस्लामीया के जंगजूओं और तुर्क फ़ौज के दरमयान फायरिंग के तबादले के बाद सामने आया है जिस में एक तुर्क अहलकार हलाक और दो ज़ख़मी होगए थे।

इस से क़ब्ल पीर को शाम की सरहद के क़रीब वाक़ै शहर सोरोच में होने वाले बम धमाके में32 अफ़राद हलाक हुए थे, इस हमले का इल्ज़ाम शिद्दत पसंद तंज़ीम दौलते इस्लामीया पर आइद किया गया था।

ये मुआहिदा टेलीफ़ोन पर सदर बराक ओबामा और उन के तुर्क हम मंसब रजब तय्यब उर्दुगान के दरमयान बुध को तै पाया है। अमरीकी हुक्काम ने नाम ज़ाहिर ना करने की शर्त पर इस मुआहिदे की तसदीक़ की है।

अनजरलीक एयरबेस के इस्तिमाल से अमरीकी फ़ौजी की दौलते इस्लामीया को निशाना बनाने की सलाहीयत में इज़ाफ़ा होगा, एक अमरीकी अहलकार ने न्यूयार्क टाएमज़ से बात करते हुए से उसे खेल बदल क़रार दिया है। माज़ी में ये एयरबेस साबिक़ इराक़ी सदर सद्दाम के ख़िलाफ़ कार्यवाईयों में भी इस्तिमाल की गई थी।

TOPPOPULARRECENT