Friday , October 20 2017
Home / Khaas Khabar / Oklahoma में क़यामत ख़ेज़ आंधी ,20 अफ़राद हलाक

Oklahoma में क़यामत ख़ेज़ आंधी ,20 अफ़राद हलाक

वाशिंगटन, 22 मई ( पी टी आई ) अमेरीकी शहर ओकलाहूमा (Oklahoma ) में क़यामत ख़ेज़ आंधी-ओ-तूफ़ान के नतीजा में 20 बच्चों के बिशमोल 90 अफ़राद हलाक हो गए और पड़ोसी इलाक़ा में भी ज़बरदस्त तबाही हुई है । कई रिहायशी इमारतें और दो स्कूल्स तूफ़ानी हवाओं और आंधी की

वाशिंगटन, 22 मई ( पी टी आई ) अमेरीकी शहर ओकलाहूमा (Oklahoma ) में क़यामत ख़ेज़ आंधी-ओ-तूफ़ान के नतीजा में 20 बच्चों के बिशमोल 90 अफ़राद हलाक हो गए और पड़ोसी इलाक़ा में भी ज़बरदस्त तबाही हुई है । कई रिहायशी इमारतें और दो स्कूल्स तूफ़ानी हवाओं और आंधी की नज़र हो गए ।

इस क़यामत ख़ेज़ तबाही के सबब ओकलाहोमा और मज़ाफ़ाती इलाक़ा जंगी ख़ित्ता का मंज़र पेश कर रहे हैं । इस आंधी-ओ-तूफ़ान की शिद्दत का अंदाज़ा इस बात से लगाया जा सकता है कि दो मील चौड़ाई पर पानी बह रहा था और 320 किलो मीटर फ़ी घंटा की रफ़्तार से हवाएं चल रही थीं । ओकलाहूमा के मेडीकल ऑफीसर ने 91 अम्वात की तस्दीक की ।

महलोकीन की तादाद में मज़ीद इज़ाफ़ा का अंदेशा ज़ाहिर किया गया है । इस दौरान दो क़रीबी दवाख़ानों ने 145 ज़ख़्मीयों के शरीक किए जाने की तौसीक़ की है जिन में 70 बच्चे भी शामिल हैं । मग़रिबी मोर सिटी पुलिस ने कहा कि मुतवफ़्फ़ियों की क़तई तादाद बताना नामुम्किन है क्योंकि अब भी कई इलाक़े हैं जहां तलाश जारी है । सिविल आफ़िसरान ने कहा है कि ये एक इंतिहाई तबाहकुन और हलाकत ख़ेज़ आंधी है ।

गवर्नर मेरी फालन ने कहा कि हमारे दिल उन वालदैन के लिए तड़प रहे हैं जो अपने बच्चों की हालत के बारे में फ़िक्रमंद हैं । अमेरीकी सदर बारक ओबामा ने ओकलाहोमा में इमरजेंसी का ऐलान कर दिया और मुतास्सिरा इलाक़ा को वफ़ाक़ी इम्दाद रवाना करने का हुक्म दिया है ।

ओबामा ने ओकलाहूमा की गवर्नर मेरी फालन से टेलीफ़ोन पर बातचीत की और बदतरीन मौसमी हालात के मुतास्सिरीन के लिए अपनी गहरी तशवीश का इज़हार किया । 36 घंटों की आंधी और तूफ़ान के सबब इस इलाके में कई घर और इमारतें खंडरों में तब्दील हो गई हैं । गवर्नर मेरी फालन ने इम्दादी कामों के लिए क़ौमी गार्ड्स के 80 अरकान को तैनात कर दिया है ।

शाहराहों पर मुतय्यन पेट्रोल ऑफीसर्स को मज़ीद चौकसी का हुक्म दिया गया है । तफ़सीलात के मुताबिक़ आंधी-ओ-तूफ़ान ने ओकलाहूमा के सारे इलाके को 40 मिनट तक अमलन अपनी लपेट में ले लिया और 32 किलो मीटर तक फैल गया । प्लाज़ा टावर तहतानवी स्कूल से दर्जनों बच्चों को मलबा से ज़िंदा निकाल लिया गया लेकिन दूसरे मुनहदिम स्कूल से ज़िंदा बचाए जाने वाले बच्चों की तादाद का फ़ौरी तौर पर कोई इल्म नहीं हो सका ।

ओकलाहूमा स्टेट इमरजेंसी मैनेजमेंट के तर्जुमान जरी लूका ने कहा कि आंधी से क़ब्ल बाहर निकलने के बाद फंस जाने वालों के ज़िंदा बच जाने से मुताल्लिक़ मालूमात के हुसूल के लिए ख़ुसूसी टीमें घर घर रब्त पैदा कर रही हैं । उन्होंने कहा कि इसके बावजूद कई अफ़राद हनूज़ लापता हैं । जरी लूका ने कहा कि ओकलाहूमा का बड़ा इलाक़ा अमलन जंगी ख़ित्ता में तब्दील हो चुका है जहां हर तरफ़ इमारतें खंडहर में तब्दील हो गए हैं और खंडहरों से ज़ख़्मीयों की चीख़-ओ-पुकार की आवाज़ें सुनी जा रही हैं ।

हर तरफ़ कई ज़ख़्मी मर्द ,ख़वातीन और बच्चे ख़ुद को घसीटते हुए खंडरों से बाहर आने की कोशिश करते देखे गए । मोर सिटी में ये दूसरी ख़तरनाक आंधी थी 1969 में ऐसी ही आंधी में 36 अफ़राद फ़ौत हो गए थे । इस दौरान ज़मीन की सतह पर अब तक की सब से ज़्यादा होलनाक और तूफ़ानी हवाएं चली थीं । आई ओ वा , कंसास और ओकलाहूमा में इतवार को भी आंधी आई थी टक्सास और मिनेसोटा से उठने वाली आंधी के ज़ेर-ए-असर थी ।

अमेरीकी क़ौमी महकमा-ए-मौसीमीयत ने पेश क़ियासी की है ये आंधी अब शुमाल मशरिक़ की सिम्त पेशरफ्त कर रही है । इस दौरान ख़तरनाक झाला बारी हो सकती हैं और टेनिस गेंद के साइज़ के ओले बरसेंगे । रियासत ओकलाहूमा का सातवाँ बड़ा शहर मोर जिस की आबादी तक़रीबन 55000 है पूरी तरह तबाह हो गया है जहां दर्जनों इमारतें मुनहदिम हो गई हैं और हर तरफ़ खंडहर देखे जा रहे हैं ।

अक्सर सड़कों पर बड़े दरख़्त और बर्क़ी खंबे पड़े देखे गए ।

TOPPOPULARRECENT