Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / TDP और YSR कांग्रेस को तेलंगाना पोलिटिकल जे ए सी की ताईद नहीं

TDP और YSR कांग्रेस को तेलंगाना पोलिटिकल जे ए सी की ताईद नहीं

तेलंगाना पोलिटिकल जोइंट ऐक्शन कमेटी ने मुजव्वज़ा इंतिख़ाबात में किसी एक पार्टी की ताईद के बजाय तेलंगाना जमातों की ताईद का फ़ैसला किया है। जे ए सी की स्ट्रिंग कमेटी का इजलास आज हैदराबाद में मुनाक़िद हुआ जिस में इंतिख़ाबी हिक्मते अम

तेलंगाना पोलिटिकल जोइंट ऐक्शन कमेटी ने मुजव्वज़ा इंतिख़ाबात में किसी एक पार्टी की ताईद के बजाय तेलंगाना जमातों की ताईद का फ़ैसला किया है। जे ए सी की स्ट्रिंग कमेटी का इजलास आज हैदराबाद में मुनाक़िद हुआ जिस में इंतिख़ाबी हिक्मते अमली का जायज़ा लिया गया। सदर नशीन प्रोफ़ेसर कूदंड राम की सदारत में मुनाक़िदा इजलास में पाँच रुक्नी कमेटी की सिफ़ारिशात का जायज़ा लिया गया जिसे मौजूदा सियासी सूरते हाल का जायज़ा लेने के लिए तशकील दिया गया था।

इजलास के बाद अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए प्रोफ़ेसर कूदंड राम और जे ए सी तर्जुमान हामिद मुहम्मद ख़ान ने कहा कि तेलुगु देशम और वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की ताईद नहीं की जाएगी क्योंकि ये दोनों जमातें मुख़ालिफ़ तेलंगाना और आन्ध्राई जमातें हैं।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना तहरीक के ग़द्दारों की भी ताईद नहीं की जाएगी जिन्हों ने तहरीक के दौरान उसे कमज़ोर करने की कोशिश की। जे ए सी के ग़ैर जानिबदाराना मौक़िफ़ का मक़सद ये है कि जो पार्टी भी इक़्तेदार में आएगी इस से अवामी मसाइल की यक्सूई का काम लिया जाए और अवाम से किए गए वादों की तकमील के लिए दबाव बनाया जाए। जे ए सी के इस मौक़िफ़ से टी आर एस को मायूसी हुई है क्योंकि मुवाफ़िक़ तेलंगाना वोट अब मुख़्तलिफ़ जमातों में तक़सीम हो जाएंगे।

TOPPOPULARRECENT