Monday , December 18 2017

अंजुमन महबान उर्दू का चौथा आलमी मुशायरा(कवि सम्मेलन‌)

हैदराबाद २२अक्टूबर: डाक्टर राही मोतमिद नशर-ओ-इशाअत की इत्तिला के बमूजब अंजुमन महबान उर्दू का चौथा आलमी मुशायरा माह डसमबर के अवाइल में मुनाक़िद होगा। मुक़ाम और क़तई तारीख़ का मुतआक़िब ऐलान किया जाएगा। क़ब्लअज़ीं माह नवंबर का ऐल

हैदराबाद २२अक्टूबर: डाक्टर राही मोतमिद नशर-ओ-इशाअत की इत्तिला के बमूजब अंजुमन महबान उर्दू का चौथा आलमी मुशायरा माह डसमबर के अवाइल में मुनाक़िद होगा। मुक़ाम और क़तई तारीख़ का मुतआक़िब ऐलान किया जाएगा। क़ब्लअज़ीं माह नवंबर का ऐलान किया गया था लेकिन मुहर्रम-उल-हराम के पेशे नज़र एहतरामन उसे माह डसमबर में मुनाक़िद (होने वाला)किया जाना मुशावरती कमेटी ने तै किया है।

इस आलमी मुशायरा की ख़ुसूसीयत ये होगी कि इस में पाकिस्तान, क़ुतर, कुवैत, दुबई के इलावा मुल्क गीर सतह के नामवर संजीदा और मज़ाहीया शारा-ए-को शिरकत की दावत दी गई है इस के इलावा एक फ़िल्मी सितारा जिस के अदबी ज़ौक़ का आम शहरा है वो भी शिरकत करेगा।

डाक्टर राही के इलावा सय्यद मिस्कीन अहमद कन्वीनर, मुहम्मद ख़लीक़ अलरहमन सदर नशीन मुशावरती कमेटी इस ख़सूस में जनाब ज़ाहिद अली ख़ां मुदीर(संपादक‌) सियासत से सदारत के लिए दरख़ास्त करेंगी। मुशायरा में बैरूनी मेहमान शारा-ए-के इलावा हैदराबाद के सीनीयर संजीदा फ़िक्र शारा-ए-को भी तहनियत पेश की जाएगी और उन की अदबी-ओ-शेअरी ख़िदमात का एतराफ़ किया जाएगा। इस आलमी मुशायरे की निज़ामत बैन-उल-अक़वामी(अंर्तराष्ट्रीय‌) शौहरत-ए-याफ़ता नाज़िम मुशायरा डाक्टर कलीम क़ैसर करेंगी।

TOPPOPULARRECENT