Thursday , January 18 2018

अंडर 19 वर्ल्डकप, हिंद का पाक से पहला मुक़ाबला

दिफ़ाई चैंम्पिय‌न हिंदुस्तानी टीम अपनी वर्ल्डकप की दिफ़ाई मुहिम का शुरु आई सी सी अंडर 19 क्रिकेट वर्ल्डकप के शुरुआती मुक़ाबले में कट्टर हरीफ़ पाकिस्तान के ख़िलाफ़ करेगी और ये मुक़ाबला दुबई के इंटरनेशनल क्रिकेट स्टेडियम में 15 फ़रव‌री को

दिफ़ाई चैंम्पिय‌न हिंदुस्तानी टीम अपनी वर्ल्डकप की दिफ़ाई मुहिम का शुरु आई सी सी अंडर 19 क्रिकेट वर्ल्डकप के शुरुआती मुक़ाबले में कट्टर हरीफ़ पाकिस्तान के ख़िलाफ़ करेगी और ये मुक़ाबला दुबई के इंटरनेशनल क्रिकेट स्टेडियम में 15 फ़रव‌री को खेला जाएगा।

आई सी सी अंडर 19 क्रिकेट वर्ल्डकप का मुत्तहदा अरब इमारात के 7 मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर 14 फ़रव‌री तक से एक‌ मार्च अमल में आएगा। इस आलमी टूर्नामेंट में अफ़्ग़ानिस्तान, कैनेडा, नमीबिया , पी एनडजी, स्काटलैंड और मुत्तहदा अरब इमारात के इलावा 10 मुस्तक़िल अरकान की टीमें शिरकत कररही हैं।

हिंदुस्तान ने इससे क़बल 2000 में मुहम्मद कैफ़ की क़ियादत में और 2008 में वीराट कोहली की क़ियादत में वर्ल्डकप ख़ताबात हासिल किए हैं। 2012 में उसने सेमीफाइनल में पाकिस्तान को मात दी जिस के बाद फाईनल में ऑस्ट्रेलिया को मात देते हुए ख़िताब हासिल किया था।

2010 में न्यूज़ीलैंड में क्वार्टरफाइनल मुक़ाबले में पाकिस्तान ने हिंदुस्तान को आख़िरी गेंद पर मात दी थी जबकि 2006 में पाकिस्तान ने कोलंबो के मुक़ाबले में 110 रंस‌ का कामयाब दिफ़ा किया था।

TOPPOPULARRECENT