Saturday , January 20 2018

अंदरून 3यौम किसानों केलिए ख़ुसूसी पियाकेज के ऐलान का मुतालिबा

हैदराबाद। 2 नवंबर ( सियासत न्यूज़) टी आर ऐस रुकन असमबली हरीश राव ने दावा किया कि आज यौम तासीस के मौक़ा पर तेलंगाना अवाम ने रज़ाकाराना तौर पर तक़ारीब का बाईकॉट किया और यौम तासीस को योम-ए-स्याह और यौम ग़द्दारी के तौर पर मनाया गया ।

हैदराबाद। 2 नवंबर ( सियासत न्यूज़) टी आर ऐस रुकन असमबली हरीश राव ने दावा किया कि आज यौम तासीस के मौक़ा पर तेलंगाना अवाम ने रज़ाकाराना तौर पर तक़ारीब का बाईकॉट किया और यौम तासीस को योम-ए-स्याह और यौम ग़द्दारी के तौर पर मनाया गया ।

उन्हों ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए बताया कि तेलंगाना के 10अज़ला में सरकारी तक़ारीब में अवाम शरीक नहीं थे बल्कि हुक्काम ने स्कूल के बच्चों को जबरन इस प्रोग्राम में शरीक किया था ।इस से अंदाज़ा होता है कि अलहदा तेलंगाना तहरीक अवाम में शिद्दत के साथ है और हुकूमत को बहुत जल्द तेलंगाना की तशकील का ऐलान करना पड़ेगा । हरीश राव ने हुकूमत पर तेलंगाना के किसानों को नजरअंदाज़ करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए किसानों के तहफ़्फ़ुज़ केलिए टी आर उसकी जानिब से एहितजाजी प्रोग्राम का ऐलान किया ।

उन्हों ने हुकूमत को धमकी दी कि अगर अंदरून तीन यौम तेलंगाना के किसानों की भलाई के पिया केज का ऐलान नहीं किया गया तो टी आर ऐस लीजसलीचर पार्टी की जानिब से एग्रीकल्चर के दफ़्तर के रूबरू धरना मुनज़्ज़म किया जाएगा । इसी तरह अज़ला में भी अरकान असमबली की जानिब से एहतिजाज किया जाएगा । जिस में हुकूमत की तवज्जा किसानों के मसाइल की जानिब मबज़ूल कराने की कोशिश की जाएगी । हरीश राव ने कहा कि यौम तासीस आंधरा प्रदेश के मौक़ा पर हुकूमत ने तेलंगाना के किसानों के लिए किसी पिया केज का ऐलान नहीं किया ।

उन्हों ने हुकूमत से मांग की कि किसानों के मसाइल ख़ुशकसाली की सूरत-ए-हाल और दीगर मसाइल पर कुल जमाती इजलास तलब किया जाय । हरीश राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत के तसाहुल के बाइस तेलंगाना के इलाक़ा में रोज़ाना किसान ख़ुदकुशी कररहे हैं । आज मेदक में 3किसानों ने ख़ुदकुशी करली । गुज़शता एक हफ़्ता के दौरान वरनगल में 15किसानों ने ख़ुदकुशी की ।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना के किसान बर्क़ी की नामुनासिब सरबराही और फसलों को पानी सेराब ना होने से परेशान हैं । तेलंगाना तहरीक के दौरान तेलंगाना के किसानों को बर्क़ी सरबराही अमल में नहीं लाएगी जब कि सीमा आंधरा के किसानों को मुक़र्ररा वक़्त पर बर्क़ी सरबराह की गई जिस के बाइस तेलंगाना में किसानों की फ़सलें तबाह होगई और उन के पास मज़ीद कोई सरमाया कारी नहीं जिस के ज़रीया वो दुबारा खेती बाड़ी करसके ।

उन्हों ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो तेलंगाना के किसानों के लिए ख़ुसूसी इमदादी पियाकेज का ऐलान करे। उन्हों ने कहा कि फसलों की इमदादी क़ीमत के सिलसिला में तेलंगाना और सीमा आंधरा के किसानों को अलग अलग क़ीमत दी जा रही है । उन्हों ने हुकूमत से मांग की कि वो तेलंगाना में किसानों को मुनासिब बर्क़ी की सरबराही केलिए मुतास्सिरा अज़ला में एक हज़ार ट्रांसफॉर्मर्स मंज़ूर करी।

उन्हों ने कहा कि आज यौम तासीस के मौक़ा पर चीफ़ मिनिस्टर ने तेलंगाना इलाक़ों के लिए इंदिरा जला प्रभा प्रोग्राम पर अमल आवरी का ऐलान किया । ये प्रोग्राम एक महिदूद प्रोग्राम है और इस के ज़रीया तेलंगाना के किसानों को कोई फ़ायदा नहीं होगा ।

TOPPOPULARRECENT