Tuesday , December 19 2017

अंधेपन और ग़ुर्बत में मुस्तहकम रब्त: सदर जम्हूरीया

मध्य प्रदेश 8 जून (पी टी आई) अंधेपन का पूरे ख़ानदान पर मफ़लूज कर देने वाला असर मुरत्तिब होता है और इस में मुबतला अफ़राद की मआशी हालत परेशानकुन होजाती है। सदर जम्हूरीया प्रणब मुख‌र्जी ने आज ताज़ा तरीन टेक्नोलोजी के अंधेपन का मुक़ाबला कर

मध्य प्रदेश 8 जून (पी टी आई) अंधेपन का पूरे ख़ानदान पर मफ़लूज कर देने वाला असर मुरत्तिब होता है और इस में मुबतला अफ़राद की मआशी हालत परेशानकुन होजाती है। सदर जम्हूरीया प्रणब मुख‌र्जी ने आज ताज़ा तरीन टेक्नोलोजी के अंधेपन का मुक़ाबला करने की ज़रूरत पर ज़ोर देते हुए कहा कि इसका ईलाज तमाम अफ़राद के लिए काबिल रसाई होसकता है।

वो स्वामी स्वरूपानंद चैरिटेबल ट्रस्ट के आँखों के हॉस्पिटल का नर्सिंग पर में इफ़्तिताह करने के बाद ख़िताब कर रहे थे। उन्होंने कहा कि इस माज़ूरी में मुबतला अफ़राद की सहूलत को ज़हन में रखते हुए अवामी मुक़ामात पर उनके ईलाज का इंतेज़ाम किया जाना चाहीए।

अंधेपन से मुतास्सिर अफ़राद के साथ दफ़ातिर, ट्रांसपोर्ट और बाग़ात में हमदर्दी का सुलूक किया जाना चाहीए। अंधेपन से माज़ूर अफ़राद के लिए ख़ुसूसी बाग़ क़ायम किए जाने चाहीए। उन्होंने कहा कि कम तरक़्क़ी याफ़ता ममालिक को अपने वसाइल अंधेपन के ईलाज के लिए वक़्फ़ करदेना चाहीए, इस तरह ग़ुर्बत दौर की जा सकती है।

TOPPOPULARRECENT