अंबरपेट इस्माइल क़त्ल केस बेहतर तहक़ीक़ात के लिए कमिशनर पुलिस से नुमाइंदगी

अंबरपेट इस्माइल क़त्ल केस बेहतर तहक़ीक़ात के लिए कमिशनर पुलिस से नुमाइंदगी
Click for full image

हैदराबाद 25 जून: अंबरपेट के मुहम्मद इस्माइल क़त्ल केस की तहक़ीक़ात में अहम शवाहिद इकट्ठा करने मक़्तूल की वालिदा ने सिटी पुलिस के आला ओहदेदारों से नुमाइंदगी की। पाशाह बेगम ने कमिशनर एम महेंद्र रेड्डी से मुलाक़ात करते हुए एक दरख़ास्त हवाले की जिसमें उन्होंने बताया कि 13 मई को उनके बेटे मुहम्मद इस्माइल का सय्यद शफ़ी उल्लाह और दुसरे 8 साथीयों मक़्तूल की बीवी और सास ने अग़वा के बाद-ए-क़त्ल कर दिया था।

पुलिस अंबरपेट ने मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तार करके हुए अदालत में रीमांड रिपोर्ट दाख़िल की थी लेकिन इस रिपोर्ट में सी सीटी वी रिकार्डिंग और दुसरे शवाहिद का ज़िक्र ना होने पर पाशाह बेगम तशवीश का शिकार हो गई।

कमिशनर पुलिस को हवाले किए गए दरख़ास्त में मक़्तूल की वालिदा ने बताया कि 13 मई को उनके बेटे को नासिर साकिन अंबरपेट के मकान तलब किया गया था जहां से मुल्ज़िमीन ने इस का अग़वा करके क़त्ल कर दिया और बादअज़ां लाश को बज़रीया कार महबूबनगर के मुंतक़िल क्या।

पुलिस अंबरपेट ने मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ क़त्ल केस का मुक़द्दमा दर्ज करते हुए 8 मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तार किया लेकिन इस केस में अहम शवाहिद इकट्ठा करने में क़ासिर रहे। कमिशनर पुलिस एम महेंद्र रेड्डी ने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को मुहम्मद इस्माइल क़त्ल केस में दरुस्त तहक़ीक़ात करने का हुक्म दिया है।

Top Stories