Friday , December 15 2017

अंबर पेट में इजतिमाई इस्मत रेज़ि , दो नौजवानों के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा

हैदराबाद 13 जनवरी (सियासत न्यूज़ )अंबर पेट पुलिस ने एक ख़ातून की मुबय्यना इस्मत रेज़ि के इल्ज़ाम दो नौजवानों के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज करलिया है । इमकान है कि पुलिस अंबर पेट इन दो नौजवानों को कल अदालती तहवील में देगी । बताया जाता है कि ख़ात

हैदराबाद 13 जनवरी (सियासत न्यूज़ )अंबर पेट पुलिस ने एक ख़ातून की मुबय्यना इस्मत रेज़ि के इल्ज़ाम दो नौजवानों के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज करलिया है । इमकान है कि पुलिस अंबर पेट इन दो नौजवानों को कल अदालती तहवील में देगी । बताया जाता है कि ख़ातून की शिकायत पर ये कार्रवाई की गई ।

जिसने इन दो नौजवानों इलयास और अहमद पर संगीन इल्ज़ामात आइद करते हुए शिकायत करदी । इन दोनों नौजवानों में एक उस 26 साला ख़ातून का पड़ोसी बताया गया है ताहम इस ख़ातून की शिकायत पर और इस के लगाए हुए इल्ज़ामात पर शुबहात का इज़हार किया जा रहा है ।

इस ख़सूस में डीटकटीव इन्सपैक्टर अंबर पेट पुलिस स्टेशन गंगी रेड्डी से बात करने पर उन्होंने बताया कि ख़ातून की शिकायत पर मुक़द्दमा दर्ज करलिया गया है । उन्होंने बताया कि इस ख़ातून को जिस की उम्र 26 साल है । तिब्बी मुआइने केलिए रवाना कर दिया गया है और रिपोर्ट के बाद अदालत के अहकामात के मुताबिक़ पुलिस कार्रवाई करेगी ।

उन्होंने बताया कि कल इन दोनों नौजवानों 25 साला इलयास और 26 साला अहमद को अदालती तहवील में दे दिया जाएगा । उन्हों ने बताया कि चूँकि तिब्बी मुआइने की रिपोर्ट महर बंद रहेगी और इस रिपोर्ट को अदालत ही में खोला जाएगा । डी आई गंगी रेड्डी के मुताबिक़ इस ख़ातून के इल्ज़ामात पर दोनों के सेलफोन की जांच भी की गई है ताहम ख़ातून के इल्ज़ामात के मुताबिक़ इस फ़ोन में उस की कोई तस्वीर या फ़िल्म दस्तयाब नहीं हुई।

ख़ातून का इल्ज़ाम था कि उसकी तसावीर और इस के ब्रहना जिस्म की फ़िल्म बंदी की गई ताहम पुलिस का कहना है कि इन दोनों नौजवानों के सेल फोन्स को जांच केलिए लेबारेटरी रवाना कर दिया गया है और इस बात की तहक़ीक़ात जारी है कि आया उस रात ये दोनों इस ख़ातून के मकान के क़रीब किस वजह से आए थे जबकि इन में से एक पड़ोसी भी है । पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।

TOPPOPULARRECENT