Tuesday , December 12 2017

अकबर उद्दीन उवैसी के नाम पोलीस नोटिस

हैदराबाद । 05 जनवरी: मजलिस रुकन असेंबली अकबर उद्दीन उवैसी का क़ानूनी दायरा तंग होता जा रहा है और पुलिस नज़म-ओ-नसक़ को बिगड़ने का कोई मौक़ा फ़राहम नहीं करना चाहती है ।

हैदराबाद । 05 जनवरी: मजलिस रुकन असेंबली अकबर उद्दीन उवैसी का क़ानूनी दायरा तंग होता जा रहा है और पुलिस नज़म-ओ-नसक़ को बिगड़ने का कोई मौक़ा फ़राहम नहीं करना चाहती है ।

इश्तिआल अंगेज़ तक़ारीर पर मुल्क भर में तशवीश के बाद आंध्र प्रदेश पुलिस हरकत में आते हुए निर्मल और निज़ामबाद में मुक़द्दमात दर्ज करने के बाद आज क़ाइद मुक़न्निना को नोटिस जारी करते हुए तहक़ीक़ाती ओहदेदारों के रूबरू हाज़िर होने की हिदायत दी ।

आज सुबह निज़ामबाद पुलिस ने अकबर उवैसी के मकान वाक़्य बंजारा हिलज़ में सी आर पी सी के सैक्शन1A के तहत नोटिस जारी करते हुए सब इन्सपैक्टर निज़ामबाद 2 टाव‌न पुलिस स्टेशन मुहम्मद आसिफ़ ने उन्हें /8 जनवरी को पुलिस स्टेशन में हाज़िर होने की हिदायत दी है ।

निज़ामबाद में इश्तिआल अंगेज़ तक़रीर के बाद पुलिस ने क्राईम नंबर 1/2013 सैक्शन 153 153A 295A के तहत मुक़द्दमा दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ किया और नोटिस जारी की ।

इसी तरह निर्मल टाव‌न पुलिस स्टेशन में भी रुकन असेंबली के ख़िलाफ़ एक मुक़द्दमा जिस का क्राईम नंबर 12/2013 सैक्शन 153A और 121 के तहत दर्ज किया गया ।

इस केस में रुकन असेंबली को /7 जनवरी को पुलिस स्टेशन में हाज़िर होने की हिदायत दी गई है । बताया जाता है कि रुकन असेंबली तातीलात गुज़ारने के लिए लंदन गए हुए हैं और पुलिस ने रुकन असेंबली की शहर में अदमे मौजूदगी पर उन के मकान पर नोटिस लगाया है ।

ज़राए ने बताया कि पुलिस रुकन असेंबली की वापसी का इंतिज़ार कररही है और शहर वापिस लौटने पर उन्हें गिरफ़्तार किया जा सकता है ।बताया जाता है कि रंगा रेड्डी कोर्ट में भी रुकन असेंबली के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज करने के लिए एल्बी नगर पुलिस स्टेशन को हिदायत दी है ।

एडवोकेट जनार्धन की शिकायत पर अदालत ने ये अहकामात जारी किए ।

TOPPOPULARRECENT